fotobloggar.nu

Intressant serie
I helgen var vi ute och städade lite på tomten.
Vi sopade ut gruset till mitten så sopmaskinen kan ta det sedan.
Har sett att dom har börjat sopa gatorna nu.
Vi sopade också upp löv på uppfarten och altanen.
Vad härligt det är när man kan börja fixa ute.
 
I helgen deklarerade jag också till mig,  min man och min svärmor.
Skönt att ha det gjort.
 
 
Ikväll börjar en ny serie med Felix Herngren, UFO-mysteriet.
Jag har alltid varit intresserad av UFO fenomenet. 
Har faktiskt sett ett UFO själv.
Många iakttagelser har sin naturliga förklaring, som ballonger,
flygplan, helikoptrar, drönare osv.
En viss procent har man dock inte lyckats förklara och det är
dom jag är intresserad av.
Jag kollar mycket på History channel och där har dom många 
dokumentärer om ämnet. 
Dom brukar aldrig ta upp fall i Sverige så därför ska det bli intressant att se ett svenskt program om det.
Om ni har möjlighet , se det gärna även om ni inte tror på UFO:s
 
Bild från TV4.se
 
Ha en fin fortsättning på tisdagen!
 
Netti Starby

Vilken spännande serie och det är verkligen intressant med ufo. Vad roligt att du är så intresserad och du får gärna berätta lite mer om dina upplevelser. Kramis <3

Svar: ja visst är det intressant. :)Ok då ska jag berätta om det senare kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Vill gärna höra mer om dina upplevelser 😊

Svar: Vad roligt att du vill det. Ska skriva om det i ett inlägg sen. :)
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Håller med, skulle vara väldigt intressant att höra vad du varit med om :) Har alltid tyckt att UFOn och andra mysterier är väldigt spännande.
Glad påsk!

Svar: Vad roligt att du tycker det. Det kommer ett inlägg om det så småningom.Glad påsk på dig med ! Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Hoppas ni får en fin påskhelg :)

Svar: Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress