fotobloggar.nu

Nu är julen slut
Tjugonda knut 
 
Idag är det tjugonda knut och då ska granen ut
( eller som i vårt fall upp på vinden ). .
Har tagit bort allt julpynt redan, även ljusstakarna. 
Idag blir det att ta bort kulorna från granen. 
Jag tycker det känns som om julen bara sprang förbi .
På tal om jul så fick jag dessa fina ljushållare i julklapp av mina barn. 
 
 
Längtan
 
Jag är trött på kyla och snö nu, för att inte tala om halkan.
Vill ha vår, men det är ju bara januari så det är bara att härda ut.
 
Ha en fin helg!
 
Netti Starby

Vilka fina ljushållare du fick av dina barn och jag är också trött på vintern. Ha en fortsatt fin helg. Kramis <3

Svar: ja visst är dom fina :) Tack detsamma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie

Vi har också plockar bort våran jul nu i veckan, skönt ändå :)
Måste säga att jag gillar din text under din header, håller helt med! Jobbar med djur och har katt hemma, så är en stor djurvän :)

Trevlig helg!

Svar: Vad roligt att du gillar min text och att du jobbar med djur och är djurvän. Så många djur får lida hela tiden på grund av oss människor, det gör mig jätteledsen.Ha en fin söndag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Celine

Wow så vacker bild på vinterlandskapet! Och älskar dina ljuslyktor!

Svar: Tack snälla du :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Så fina ljushållare du fick i julklapp 🌟älskar att tända ljus 🕯️ kram

Svar: Jag älskar också att tända ljus men eftersom vi har katter så blir det bara värmeljus, det är säkrare. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Jättefina ljushållare. Superfin julklapp.
Längtar också efter varmare tider. Skönt nu när det blir lite ljusare, även om det går långsamt
Ha en fin vecka <3

Svar: Ja jag blev jätteglad över julklappen :) Det ska tydligen bli plusgrader ( i alla fall här ) nu från och med söndag, hoppas det :)
Ha en fin vecka du med kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Men åh så fina ljushållare du fick :)

Svar: Ja visst var dom fina :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress