fotobloggar.nu

Småtrevlig helg
Igår åkte jag, min man och Frida och shoppade lite på Rusta.
Vi passade även på att byta till sommardäck hos Däckskiftarna .
Skönt att ha det gjort. 
Vi är alltid ute i sista minuten men för en vecka sedan var det ju 
faktiskt snö .  
 
På vägen hem åt vi på Max i Nykvarn.
Jag tog en vegonuggetsmeny och en lyxshake.
Så gott!
 
 
Tänkte gå ut och fixa på tomten idag men tyvärr regnar det så det får vänta.
Ska sätta mig och kolla i manualen till vår nya tvättmaskin som vi precis fått levererad istället . 
Frida håller på att baka kanelbullar så det ska bli gott till fikat idag.
 
 
Det har kommit upp några porslinshyacinter i gräsmattan helt plötsligt. 
Dom är så fina. 
 
I brist på bilder lägger jag upp en bild på katterna som tittar uppfodrande på mig för att dom vill ha mat.
 
Netti Starby

Vad roligt att ni shoppade på Rusta och så gott med mat från Max. Ha en fortsatt fin dag. Kramis <3

Svar: Ja det var trevligt :) Tack detsamma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Åh vilken söt bild på katterna. <3
Våra katter gör precis samma sak, plus att de jamar högt när de ska få mat, som om världen höll på att gå under...
Kram!

Svar: Tack snälla du <3Ja haha dom kan verkligen säga till när dom vill ha mat :)
Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Det är nog bra av er att avvakta med sommardäcken med tanke på att vädret i april verkar vara väldigt opålitligt.
Så söt bild på katterna. Hoppas att dom fick något gott efter att tålmodigt ha ställt upp som fotomotiv.

Svar: Ja ni har vi bytt i alla fall så hoppas det inte blir mer snöTack så mycket. Jo det fick dom :)
<3
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Gott!

Svar: Ja det var det verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress