fotobloggar.nu

Nouw
Vill börja detta inlägg med att fråga om det bara är jag som inte kan kommentera dom som har Nouw eller är det något fel på den portalen?
 
Nu kommer jag till fråga nummer två
Hur gör man när en orkidée ser ut så här?
Vill inte kasta den för den blommar väldigt fint då och då.
Man kan ju inte heller klippa bort rötterna för då dör den väl? 
Några tips? 
 
 
Jaha så var det vinter igen då.
Vad trött jag är på det här vädret. 
Jag har upplevt de senaste åren att det blir liksom inte vår
utan det går från vinter till direkt sommar.
 
  
Hur som helst, hoppas ni får en fin helg.
Netti Starby

Jag kan inte heller kommentera hos nouw och så har det varit ett tag. Blommor är jag tyvärr sämst på men hoppas att någon annan kan hjälpa dig. Ha en fortsatt fin dag. Kramis <3

Svar: Ok vad bra, då är det inte min dator det är fel på :) Tack detsamma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Trevlig helg!

Svar: Tack. Hoppas du haft en fin helg :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Nej jag trodde det var ngt fel hos mig jag kan inte heller kommentera hos nouw så irreterande,hmm det var mkt rötter på den du haha jag har ingen aning,kram

Svar: Ja det är irriterande för jag vill inte att dom som har Nouw ska tro att man struntar i att kommentera. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Jag har haft problem länge med att kommentera på Nouw. Ibland när jag klickar på ett inlägg och scrollar ner till kommentarerna står det ofta "Din kommentar är skickad..." fast jag ju inte hunnit skriva någon kommentar.
När jag väl kommenterat och trycker på "skicka" så står min text kvar i fältet istället för att min kommentar dyker upp bland dom andra.

Svar: Visst är det jobbigt. Hoppas dom fixar det snart kram
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Men åh är inte förvånad att Nouw krånglar.. 😑
Vilka söta bilder!

Svar: Nej ska försöka igen snart och se om det funkar .Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Natalia Richardson

Hej
Ge mer vatten ta bort döda blad på den är mitt tips.
I dag kom det värme och sol. 15+ och sol.

Svar: Tack för tipset. Jag är ganska sparsam med vattnet så jag ska prova att ge dom mer . Dock vet jag inte hur jag ska göra med de fula rötterna. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Jag har inte Nuow själv, men har märkt att jag inte kan kommentera på vissa bloggar som har det så jag har gett upp, haha.
Din verkar dock fungera fint att kommentera på :)

Svar: Det brukar tyvärr vara mycket knas med Nouw tyvärr.
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Ett tips är att prova byta webbläsare för att kommentera på Nouw. Nouw funkade bättre för mig då 😊

Svar: Ok ska testa det igen men det gick inte förut. Hoppas det funkar nu :)
familjenkaotisk.blogg.se

dixiwonderland.com

Som den crazy plant mom som jag är så hade jag klippt av din orkidé ungefär 6 cm under de bladen som är längst ner. Plantera på nytt så ska du se att den kommer igen :D

Svar: Ok tack för tipset, ska testa det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Upplever att Nouw strular mer än vad det funkar :( Men så himla gulliga bilder på ekorren! :)

Svar: ja jag håller med dig, Nouw strular otroligt mycket.Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress