fotobloggar.nu

Inredning våren 2024
Inredningstrenden i vår är enligt Hus&Hem mycket färger och geometriska former bl.a.
Jag har inte mycket färger alls hemma utan har liksom fastnat i grått, svart, vitt och beige.
Har inte heller några geometriska former.
Blev faktiskt lite sugen på att slänga in lite färg här och där. 
Vad har ni för färger och mönster hemma?
 
 Bilder från Belini, HM och Temu
 
Jag såg när jag gick runt hemma att jag faktiskt har några inredningsdetaljer som är geometriska.
 
 
Nu över till annat. 
Gjorde en laddning kanelbullar igen.
Ett glas mjölk och en kanelbulle, finns det något godare?
 
 
Netti Starby

Så fin inredning och jag gillar ljusrosa till sommaren och neutralt under vintern. Så gott med hembakade kanelbullar. Kramis <3

Svar: Älskar rosa men tyvärr har jag inte någon rosa inredning hemma.Ja det är gott :)
Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Så fint med färg. Vi har mycket grönt och lite rosa här hemma 😊

Svar: Ja det är verkligen fint. Känner att jag måste piffa upp lite med mera färger här hemma :)
Min kommentar ville inte gå iväg till dig. Provar lite senare
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Men åh så sugen jag blev på kanelbullar nu :) Kan inte påstå att vi har särskilt mycket färg här hemma heller då allt går i beiget och mörkgrönt ;)

Svar: Ja det är så gott:) Mörkgrönt är väldigt fint när det gäller inredning :)
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Ååh kanelbullarna såg ju helt fantastiska ut! Håller med bullar/kakor och mjölk är svårslaget. :)
kram!

Svar: ja visst är det gott :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ann

Hm, alltså nä, om jag får välja helt själv så är jag nog åt det neutrala hållet när det kommer till färgerna, alltså en neutral bas med enstaka inslag av färg :)

Svar: Jo jag är nog också det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress