fotobloggar.nu

Energikrävande besök
Spolning
 
Vi har haft problem med vårt avlopp i badrummet, det har runnit ned sakta och när vi spolat i toaletten har det luktat jätteilla.
Igår kom en spolfirma och spolade rent så nu är det ok igen.
Det var meningen att dom skulle komma kl 13.00 men sedan ringer dom dagen innan och säger att dom måste komma kl 8.00 annars kan dom inte komma som igår.
Jag och Frida stressar upp på morgonen och plockar undan i badrummet och stänger in katterna.
Klockan 8 ringer dom och säger att dom är försenade en timme.
Suck! Vi hade stressat i onödan men nu är det gjort i alla fall och det är skönt. 
 
Overksam dag
 
När jag har hantverkare hemma så kommer jag mig liksom inte för att göra något sedan resten av dagen.
Det är som om all min energi går åt  till att ta hand om dom.
Så igår gjorde jag egentligen ingenting annat än att jag satt lite framför datorn.  
 
 
Dagens ord
 
Det var ett tag sedan jag la upp ett Dagens ord så nu kommer ett här. 
 
Bild tagen av mig 
 
Katten kroktass
 
Jag är nog lite knäpp men jag älskar när katterna krokar sina tassar när dom myser.
Det är så himla gulligt. 
Vad tycker ni är extra gulligt med era husdjur eller djur överhuvudtaget?
 
 
Ha en fin torsdag!
Netti Starby

Nej vad typiskt att ni fick stressa i onödan och sånt är inte kul. Åh djur är så söta och det mesta får mig att smälta. Kramis <3

Svar: Nej precis men nu är det klart i alla fall :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

åh vad jobbigt :( hoppas de fick till det iaf

Svar: Ja det är fixat nu :)
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Skönt att det blev gjort!

Svar: ja verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Vad skönt att ni fick avloppet spolat. Jag kan också tycka att det är jobbigt att ha hantverkare eller andra personer relaterade till boendet på besök.

(Sent) Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram

Svar: Ja det var verkligen skönt :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Jag blir också väldigt trött av att ha hantverkare här. Idag fick vi isolering mellan träskivorna som täcker våra sovrumsfönster. Har känt att hela den här dagen har varit beige. Har varit för trött för att riktigt uppskatta något. Bara katternas kärlek som har fått mig att le riktigt ordentligt idag. Jag älskar också när mina katter böjer på tassarna när de myser - älskade gosiga katter 😻😻
Så skönt att det blev fixat med avloppet hos er! Aldrig roligt när det blir problem med avloppen.
Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen min kära vän! Kramar ❤️❤️❤️

Svar: Ja man blir helt tömd på energi . Det tar väldigt mycket på krafterna.Håller med dig, underbara gosiga katter. <3
Vad vore livet utan dom ?
Ha en fin fredagskväll och helg fina du kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Meen vad störigt att de inte kom tiden som de sa...
Älskar när katterna krokar tassarna så där. <3 Vår ena katt älskar att mysa genom att ställa sig framför ens fötter och sedan "välter" han omkull på sidan och visar magen, så sött!

Svar: Ja det var skönt :) Visst är det mysigt när dom visar magen. Har hört att det är en form av tillgivelse :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress