fotobloggar.nu

Bloggstrul
Haft bloggstrul igen. 
Har inte kunnat lägga upp några inlägg på flera dagar. 
Väldigt irriterande.
Hoppas det funkar nu.
 
I lördags åkte jag , min man och Frida och bytte till vinterdäck på vår nya bil.
Efter det var det meningen att vi skulle shoppa lite julpynt.
Det var en dum dag vi valde för dels var det Black weekend, dels var det löningshelg och sedan har julrushen börjat.
Vi fick köa igenom hela Rusta. 
Jag var helt slut sen så det blev inga fler affärer.
Två kulor och en tomte blev det i alla fall.
 
 
Sedan åkte vi och åt lunch på Mångfalden här i Nykvarn.
Det är så himla mysigt där. 
Jag tog en spenat och fetaost paj och min man tog en jultallrik. 
 
 
Dom hade julpyntat så fint där. 
 
 
Massor med julgodis hade dom också.
 
 
Det var en mysig dag trots folkmassan.
johanna

Det låter verkligen som en härlig dag trots att det var en hel del folk<3

Svar: ja det var det verkligen <3
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Vilket mysigt ställe ni åt mat på 🎄ja vilket bloggstrul det varit igen man blir så less när man lägger upp ett inlägg och ingen kan kommentera sen funkar det inte att logga in ens .ja mkt folk nu i butikerna och kö vill man slippa här i Täby c stänger dem sent om kvällarna nu så det är ok om man orkar shoppa då 😅kram

Svar: Ja det är verkligen mysigt där :) Visst blir man irriterad när bloggen inte funkar. Hoppas det inte blir mer strul nu på ett tag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Vad mysigt!

Svar: Ja det var mysigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Thereselinneaaa

Låter som en jättemysig dag! Trist bara med alla folk. Känns som black week är alldeles för nära december. Finns ingen lugn stund nu förrän efter nyår känns det som...

Åh nej! Har du haft mycket problem med bloggen? har precis flyttat min blogg till blogg.se för Nouw krånglar HELA tiden och supporten är så dålig! Hoppas blogg.se funkar bättre för mig. Min nya blogg är: thereselinneaaa.blogg.se (3 st a)

Svar: Jo det var mysigt trots alla människor :) Ja det har varit en del strul med bloggen men nu verkar det funka igen ( ett tag i alla fall ) . Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Låter så mysigt! Förstår att det var mycket folk, men roligt att ni hade det härligt ändå :) kram

Svar: Ja det var mysigt trots alla människor :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

ullie

åh men vilket mysigt ställe .
nä det är inte lönt o ens va på stan i denna ruschen

avskyr blogg kan ja säga

Svar: Ja det är verkligen mysigt där :)
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Men åh så mysigt pyntat, älskar att de hade Piff och Puff i granen! :D

Svar: Ja visst var det kul med Piff och Puff :)
familjenkaotisk.blogg.se

Malin

Vad mysigt! :) Åh, det är katastrof i stan under Black week, så glad att jag undvek det i år. Haha! :)

Svar: Ja det var mysigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kenneth

Vad mysigt

Svar: Ja jättemysigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Ja, bloggstrulet har drabbat även mig och varit irriterande. Jag hoppas att mina läsare ser inläggen som jag har publicerat under denna period.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar! Att börja planera julen är så mysigt - och hjälpsamt nu när vi har gått in i adventstid.

Kram

Svar: Ja man blir galen när bloggen inte funkar Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

mysigt! :)

ja så tråkigt med detta bloggstrul..

Svar: Ja det var det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Yasmine

Undvek butiker under black week, tål inte så många människor i butiker blir så irriterad på alla haha! :)

Svar: Ja jag håller med dig. Det är skitjobbigt med en massa människor.
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Så mysigt pyntat. Gillade verkligen att dom satt Piff och Puff i granen.

Svar: Ja visst var det häftigt med Piff och Puff :)
familjenkaotisk.blogg.se

FREEDOMtravel

Så mysigt det ser ut! Härlig julstämning! Hoppas att det löst sig med bloggstrulet!!

Svar: Ja just nu funkar det som tur är :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress