fotobloggar.nu

Nedläggning
Funderat ett tag nu på att lägga ned denna blogg och eftersom det tydligen inte går att kommentera min blogg längre av någon anledning så blir detta mitt sista inlägg.
 
Jag startade denna blogg för i huvudsak två anledningar:
 
1. Visa mina bilder eftersom jag gillar att fota.
2. Att få ut mitt budskap om att ta vara på djur och natur.
 
När det gäller mitt budskap känner jag att jag fått mitt sagt och folk är nog rätt trötta på det nu.
 
När det gäller mina bilder så verkar folk ha tröttnat på dom också.
 
Jag vill dock tacka er som stått ut med min blogg och lagt ned tid att kommentera. 
 
Jag har en annan blogg som varit vilande medans jag ägnat mig åt denna.
Där lägger jag bara upp bilder och inte så mycket text.
Kika gärna in där om ni har lust.
 
För bildernas skull har jag kvar denna blogg men den kommer inte användas.
 
Ha det fint!
 
 
Bild tagen av mig
petra

Nej vad tråkigt Lisa:( det är så krångligt att kommentera och visst blir man less när man inte får kommentarer ,blogg.se borde skärpa sig, jag försökte kommentera i går,Då ska jag titta in på din andra blogg, kram

Svar: Ja gör gärna det Kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Tittar in här igen:) kommer du uppdatera andra bloggen? kram

Svar: Ja jag kommer uppdatera den lite då och då. Har lagt in ett inlägg redan :) Jag har försökt nu hela dagen att kommentera din blogg men kommer inte vidare från roboten. Har problem att kommentera andra bloggar också. Vad är det som händer med Blogg.se ? Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Tråkigt att du lägger ner denna blogg. Hojta till om du återupptar bloggandet, om så även från din andra (eller en ny) blogg.

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

Svar: Ja jag kommer lägga upp inlägg på min andra blogg :) Har försökt kommentera din blogg nu i tjugo minuter men kommer inte vidare från jag är inte en robot. Har samma problem med några andra bloggar som jag försökt kommentera. Försöker igen senare :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Yasmine

Trist att du känner så, hoppas du får tillbaka glädjen för att fota och sprida ditt budskap!

Svar: Ja jag kommer lägga upp lite på min andra blogg så länge. Om denna blogg funkar om ett tag förtsätter jag med den igen :)
Jag har försökt att kommentera ditt senaste inlägg men jag kommer inte vidare från roboten. Jag har det problemet på flera bloggar. Försöker igen senare <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annika

Men så tråkigt att du tänker lägga ner bloggen. Blir trist. Tycker att du har lagt ut så fina bilder. Går in och kikar senare på den andra bloggen. Kram.

Svar: Jag kanske ångrar mig och fortsätter med den här ett tag till annars vore det jättekul om du ville kolla in min andra blogg :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

jag tycker att den är bra synd att du inte fortsätter ska kolla din andra blogg

Svar: Tack så mycket. Man blir bara så osäker ibland
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress