fotobloggar.nu

Go fika
I lördags trotsade jag och min man coronaeländet och åkte och besökte mina syskon.
Ärligt talat så kommer vi aldrig bli av med denna smitta så vi har sagt att vi ska försöka börja leva så normalt som möjligt igen. 
Dock är vi fortfarande försiktiga med hygienen, avståndet och att bära munskydd. 
Vi "äldre" i familjen kommer också att vaccinera oss varje halvår om det behövs.
Vi hade med oss lite gofika.
 
 
Regnet verkligen vräkte ned i lördags. Inget roligt väder alls.
Blåser som sjutton har det gjort också men inte lika mycket som i södra Sverige tack och lov.
 
 
Känner mig otroligt uttråkad just nu. Har inte lust med någonting.
Tänk om man vore lika lättroad som en katt.
Tomma roarullar är jätteroliga att leka med. 
 
Jossus Travelpics

Har också tänkt på om jag vore lika lättroad som mina marsvin. Bara flytta om hus och tunnlar så är det som en helt ny spännande värld för dom.

Svar: Ja precis haha :)
familjenkaotisk.blogg.se

Thereselinnea

Så mysigt att hälsa på och äta fika! Sånt behövs ibland. 😊

Svar: Ja det var mysigt verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

jättefina foton och du har rätt vi kommer aldrig att bli av med coronan så vi får lära oss att leva med det

Svar: Tack så mycket :) Ja tyvärr
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Jag har börjat tänka som du med coronan, tror inte vi kommer undan den med dom restriktioner vi haft. Men att man ändå är noga med hygien och visa hänsyn och använda sunt förnuft <3 hoppas du har en bra start på veckan!

Svar: Ja precis det är det enda man kan göra :) Jo tack min vecka har börjat bra, hoppas din har det också <3
familjenkaotisk.blogg.se

Linnea

Ja nu är man så less all corona!

Svar: Ja verkligen
familjenkaotisk.blogg.se

ullie

åh lilla söta söta
nä vi åkte på det hela familjen nu ju o vi som varit så försiktiga hela tiden
usch o blä jäkla virus

Svar: Ja det spelar tydligen ingen roll hur försiktig man än är tyvärr. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ann

jag håller med dig, förr eller senare så måste vi försöka hitta en normalstatus i pandemin :)

Svar: Ja tyvärr måste vi det
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Vad mysigt att ni var iväg och fikade. Kramis <3

Svar: Ja det var mysigt kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Skönt att komma iväg lite och hälsa på nära och kära :)
Gott med semla också, jag funderar på att baka det nu i veckan då jag ändå är hemma med det där viruset ;)

Svar: Ja det var roligt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Celine

Gud vad sugen jag blev på semla nu! Självklart ska du kunna besöka dina syskon utan att behöva oroa dig, vi kan inte leva instängda föralltid <3

Svar: Nej precis man måste försöka leva så normalt som möjligt kram
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Jag är helt på din linje: Lev så naturligt som möjligt, men var försiktig! Vaccin tar jag gärna om det behövs! Mumsigt med Go Fika!
Kramar

Svar: Ja precis annars blir det outhärdligt kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

så mysigt och nu vill jag oxå ha en semla haha,kram

Svar: Ja det är verkligen gott med semlor kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress