fotobloggar.nu

Boktips/serietips/dagens ord
Det blir lite blandade teman i detta inlägg.
Börjar med ett boktips.
Boken heter " Stockholms spökhus " och är skriven av Stig Linell.
I den får vi läsa om Vita frun och Grå mannen på Sth slott,  
Den hängde på Observatoriegatan, Grevinnan i hörnrummet på Kungsholmstorg , Det silverfärgade spöktåget mm.
Haft boken ett bra tag men tänkte jag skulle tipsa om den.
Skulle vilja gå den där spövandringen som man kan boka.
Läsvärd bok i alla fall.
 
 
 
 
Tänkte tipsa om en riktigt bra engelsk serie som går på Netflix, nämnligen "The stranger " 
Handling:
När en främling kommer med ett chockerande påstående om hans fru ger sig familjefadern Adam Price ut på en desperat jakt efter svar – och blir indragen i ett mysterium.
Riktigt bra men en sak kunde dom ha skippat, en episod med en alpacka som dom tyvärr ältar om genom hela serien.
Men utöver det var den bra. 
 
 
Avslutar med ett dagens ord
 
Bild tagen av mig
 
petra

så kul med tips , filmen har jag inte sett o behöver filmtips ,tackar:)

Svar: Varsågod :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anette Starby

Vilken spännande bok och serie du tipsar om. Kramis <3

Svar: Vad kul att du tycker det :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

INTRESSANT BOK JAG GILLAR ATT LÄSA OM MYSTERIER OCH GAMLA STOCKHOLM
GILLAR DAGENS ORD

Svar: Ja det står mycket om gamla Stockholm och dess invånare :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

kul med tips :) men lät inget kul med alpackan..

Svar: Nej det var inte så kul
familjenkaotisk.blogg.se

T’

Serien verkar bra! Tack för tipset!

Svar: Varsågod :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ida

Spännande boktips!

Svar: Kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Den skulle nog inte jag våga läsa, är lite harig haha
Bra med serietips. Jag började precis titta på Nova Vita, så får vi se om man tycker den är bra.
Kram

Svar: Haha ja då ska du nog inte läsa den men det är mycket intressant historia i boken också :) Nova vita har jag inte hört talas om, den måste jag kolla upp. kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jossus Travelpics

Den boken hade jag velat läsa, verkar intressant.

Svar: Ja den är det för den innehåller en hel del historia också :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Tack för serietipset, den serien ska jag kika in :)
Boken verkar också intressant :)

Svar: Ja det tycker jag :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annika

Vilket vackert höstfoto. Jag har hört talas om silvertåget i Stockholms tunnelbana som stannar till vid Kymlinge obyggda tunnelbanestation.

Svar: Tack så mycket :) Ja precis , det stannar där och sedan kommer man inte därifrån haha kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Ja tack det har jag, solat och kopplat av :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

hoppas du haft en bra dag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress