fotobloggar.nu

Frost
Det har varit frost nu i några dagar.
Gillar inte kyla men tycker ändå att det är vackert. 
 
 
Igår julpyntade jag lite. Tar lite i taget. 
Vet inte varför men jag har liksom ingen inspiration.
Hade inte det förra julen heller.
Dels tror jag det beror på att mina syskon inte kommer på julafton i år heller på grund av corona. 
Dels är det för att barnen är ju vuxna nu och dom bryr sig inte om det är julpyntat eller inte. 
När barnen var små så gick man ju " all-in ". 
Det får väl bli igen när man får barnbarn. 
 
Sussi

Frost är vackert. Så ljusar det upp med :)
Trist att du saknar inspirationen till jul, den kanske kommer till slut när det närmar sig :)
Kram

Svar: Ja visst är det. :) Ja jag kommer nog få mer inspiration framöver kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Håller med om att det är vackert med frost och det var roligare att julpyssla när barnen var mindre. Kramis <3

Svar: Ja visst var det roligare då? Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

så vackert

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

jo det är något speciellt när barnen är små det blir skillnad när alla är vuxna och sedan pandemin på det

Svar: Ja precis
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress