fotobloggar.nu

Vill inte va sjuk
Igår var jag inte så kaxig direkt.
Jag låg i sängen hela dagen för jag mådde inte alls bra.
Idag känns det lite bättre men det blir att ta det lungt idag med.
Har varken tid eller lust att vara sjuk.
Jag har inte haft feber i alla fall som tur är. 
 
Det blir lite djurbilder idag eftersom jag inte orkat fota så mycket dom senaste dagarna.
 
Hoppas ni får en fin tisdag 😀
 
 
Det ser ut som om Kurre har förlorat en tass ( heter det tass på en ekorre? ) men han/hon gör så ibland, liksom tar upp tassen och viker in den, som om han/hon ( tänker inte säga hen) fryser.  
 
petra

så söt:) usch för att vara sjuk, har du gjort covid test? krya på dig i massor, kramar

Svar: Nej jag har inte det för jag är helt säker på att det är min dotter som smittat mig och hon gjorde en covidtest som visade sig vara negativ :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

krya på dig
jättefina foton de är för underbara korrarna

Svar: Tackar :) Ja visst är dom :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

åh krya på dig!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Krya på dig! Skönt du inte har feber i alla fall :)

Svar: Tack så mycket, ja det är skönt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Nej, usch så tråkigt att vara sjuk och trött! Det är sällan man har lust med det. Kram!

Svar: Ja verkligen. Har så mycket att göra innan påsk men orkar inte kram
familjenkaotisk.blogg.se

Caroline

krya <3

Svar: Tack så mycket <3
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Usch så tråkigt att vara sjuk :( Hoppas du kryar på dig snabbt! Kram <3

Svar: Tack så mycket :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Ullie

Åh vilka sötisar
Huvudvärk Här idag me

Stort krya på dej Man är glad så länge det inte är Corona

Svar: Usch stackare. Krya på dig du med kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Vad jobbigt att du inte mår bra och hoppas att du snart mår bättre. Kramis <3

Svar: Tack så mycket kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

fina djur bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress