fotobloggar.nu

Snart semester
Tänk att det är juli snart.  
Jag längtar tills min man och dotter Sara har semester v28. 
Christopher har ju sommarlov och Frida jobbar bara 2-3 dagar i veckan. 
Vi ska inte resa bort utan vi gör som vi gjorde förra sommaren, tar endagsturer.
Dels för pandemin, dels för katterna och dels för att vi inte vill lämna svärmor ensam.
Vad har ni för planer inför sommaren?  
 
 
Jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna. Suttit ute med katterna och slappat . Har fixat lite på tomten också. Vill gärna göra något varje dag så man inte bara blir sittande.  
 
 
Hoppas ni får en fin fortsättning på tisdagen  😎
Enna

Blir precis som er, några endags utflykter :)

Svar: Tror det blir så för de flesta i år också :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

JÄTTEFINA FOTON
DET HAR VARIT UNDERBART VÄDER SÅ DET ÄR BRA ATT DU HAR SUTTIT UTE OCH TAGIT DET LUNGT
NEJ I PANDEMINS SPÅR SÅ TAR NOG DE FLESTA DET LUNGT I ÅR OCKSÅ MED ATT RESA

Svar: Tack så mycket :) Jo så är det nog
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Vi har inga större planer alls. Det får bli som det blir. Jag förstår att ni håller er i närheten för svärmor och era katter. Det brukar finnas så mycket i närområdet att upptäcka"!
Kramar

Svar: Ja det finns mycket att upptäcka runt om där vi bor :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

härligt :)

Svar: Ja :)
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Skönt med en stundande ledighet tillsammans. Vi har en vandringsvecka (v30) bokad men det är allt. Annars blir vi nog hemma. Skönt det med :)
Kram

Svar: Ja det är skönt :) Vad roligt det låter med vandringsvecka. Jag gillar att åka på kortare utflykter men jag trivs bäst hemma :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jossus Travelpics

Ja kan inte fatta att det snart är juli. Går nästan för fort.
Jag ska jobba i sommar så har inga större planer mer än att njuta av bad, promenader och glass på hemmaplan.

Svar: Ja visst går det fort. :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Så fina bilder, vi åker till västkusten som alltid, svärföräldrar har hus där så det blir lugnt:) hör en del som börjar resa utomlands men där vill jag vänta ,kram

Svar: Tack så mycket :) Det låter mysigt. Ja jag vill åka till Danmark men det får vänta :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Vad härligt att du snart har semester och jag håller mig också hemmavid. Kramis <3

Svar: Nja jag har ju semester jämt haha men det ska bli skönt att min man och dotter har det snart kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Linnea

Låter som bra planer över sommaren/semestern! :)

Svar: Ja det ska bli skönt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

så skönt att slappa ute :)

Svar: Ja det gäller att passa på :)
familjenkaotisk.blogg.se

johanna

Ja i sommar blir det inte jättemycket planer här heller, främst tack vare coronan <3

Svar: Ja så är det ju tyvärr <3
familjenkaotisk.blogg.se

T'

Endagsturer är nice det också! Hoppas ni får en fin semester!

Svar: Ja visst är det . Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress