fotobloggar.nu

Kap på Jotex och familjebilder
Det är rea på Jotex just nu och jag passade såklart på. 
Dessutom fick jag 50 % på köpet för att jag är med i Sponsorhuset. 
Tyckte jag gjorde ett riktigt kap.
Betalade 177 :- för allt.
 
 
Igår åkte min son med sina kompisar till Tylösand ( som förra året ).
Så nu får jag vara orolig igen i 4 dagar.
Tycker inte om när mina nära och kära är ute på vägarna och kör. 
 
Min son på Minigolfbanan i trosa 
 
 
Måste visa Fridas sandaler. Tycker dom är så himla fina. 
 
 
 Bilden nedan är på Sara när vi åt i Mariefred i hettan. Hon ser därför lite besvärad ut .
 
 
Nedan en sten som fanns på minigolfbanan.
 
 
johanna

Så roliga saker ni hittat på och håller med, sandalerna var jättefina <3

Svar: Ja vi försöker hitta på lite saker då och då :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

T'

Åh vilka fina sandaler!

Svar: Ja visst är dom :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

JÄTTEFINA FOTON PÅ BARNEN OCH SANDALERNA SER SKÖNA OCH SNYGGA UT DET VAR TREVLIGA SAKER FRÅN JOTEX OCH BILLIGT
NEJ DET ÄR ALDRIG ROLIGT NÄR BARNEN ÄR UTE OCH KÖR PÅ VÄGARNA

Svar: Tack så mycket :) Nej det är jobbigt när dom är ute och kör
familjenkaotisk.blogg.se

ullie

älskar sandalerna med . har liknade synd bara sulan är så tunn så inga fotvänliga :)
min son 19 ska med kompisar utomlands en vecka o mamma gillar det inte Varför ska man bli så orolig de är ju typ stora o vet fel mm

Svar: Man är alltid orolig hur gamla dom än är. Det vore mer konstigt om man inte var det tycker jag :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Så fina sandaler och fina fötter dessutom :) vilket kap du gjorde på jotex då , kram

Svar: Visst är dom fina :) Jo jag blev nöjd med mitt köp på jotex kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag förstår att du blir orolig när barnen är ute och far även fast de är stora. Hoppas att de får bättre väder än det varit nu ett tag här, vi bor bara sju mil från Tylösand, men ofta brukar det vara finare vid kusten än här i inlandet. Kram!

Svar: Det ska bli skönt att han kommer hem idag . Tror inte dom haft så bra väder men hoppas dom kunnat golfa lite för det var det dom åkte ned för :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

vad mysigt :) jättefina sandaler!

Svar: Visst är dom :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Vad snygga muggar! :D

Svar: Visst är dom :)
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Vilken härlig dag! Och så kul med mini golf :)

Svar: Ja det var en härlig dag verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress