fotobloggar.nu

Winter wonderland
Vad mycket snö vi har fått, helt sanslöst.
Det var några år sedan vi hade så mycket. 
Kallt är det också, runt 8 minus.
Det är väl inte så mycket om man jämför med norra Sverige men man är ju inte van vid så här kalla och snörika vintrar längre. 
 
Morris är sur och tittar anklagande på mig för han vill att det ska bli vår så han och hans brorsor kan få komma ut på tomten ( i koppel ).
 
Har hållit mig inne idag förutom när jag fotade och när jag fyllde på mat till fåglarna. 
Vad har ni gjort i kylan?
Elin

Vilka fina bilder!!<3

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

så fint med dessa vinterbilder, vi har tagit en långpromenad ganska skönt ändå fast kallt , kramar

Svar: Tackar :) Ja det är i alla fall ljust och det gör mycket :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Så himla vackra bilder! Jag mötte faktiskt upp en kompis idag för att åka lite pulka! Perfekt aktivitet där man kan umgås men ändå hålla ordentligt avstånd :)

Svar: Tack så mycket :) Vad roligt att åka pulka, det var länge sedan jag gjorde :)
familjenkaotisk.blogg.se

Elin

Hoppas du får en toppen bra söndag <3

Svar: Tack , hoppas du får en fin fortsättning på söndagen <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

i dag har det varit ännu kallare minus 13 grader så jag har inte varit ute länge
underbara foton och mycket vackert att titta på när man sitter inne i värmen jag förstår Morris nu vill vi ha varmare men tyvärr så får vi troligen vänta ett par månader till

Svar: Oj så kallt har inte vi haft utan " bara" runt 8 minus. Vi hade 13 minus i morse men sedan blev det varmare. Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

så vackert med snö och is :)

Svar: Visst är det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Har också väldigt kallt hos mig men inte så mycket snö. Söt kisse du har. Kramis <3

Svar: Vi har faktiskt ovanligt mycket snö . Tack så mycket :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Wow så fint med istapparna! <3

Svar: Tackar :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Det är verkligen vackert med kylan och snön nu! Jag var också ute och fotade igår :D

Svar: Ja visst är det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress