fotobloggar.nu

Molton Brown och Sofi Farhman
Min dotter Frida jobbar ju för Molton Brown och nu har dom lyckats få ett samarbete med Sofi Farhman.  
Gå gärna in på Sofis instagram och kolla. 
 
Ginger lily EDT
 
 
Tänkte tipsa om ännu en film som jag såg på Viaplay nyligen,
The invisible man ( ska inte förväxlas med klassikern från 1933 eller tvserien med David McCallum från 1975).
Det är en psykologisk thriller och jag tyckte den var väldigt bra.
Den handlar om Cecilia Kass som flyr från sin välbärgade, framgångsrika , kontrollerande och våldsamma vetenskapsman.
När hennes man begår självmord får hon ärva en stor del av hans förmögenhet.
Kass börjar dock fatta misstanke om att mannen aldrig tagit sitt liv utan fortfarande befinner sig i livet och har hittat ett sätt att göra sig osynlig.
 
 
 Nu har jag sett första vårtecknet med egna ögon, ringduveparet har anlänt. Eller rättare sagt, har bara sett en än så länge men förhoppningsvis finns makan/maken någonstans i faggorna.
Förra året kom dom den 6 mars och nu kom dom den 25 feb redan. 
Dom måste känna att det börjar bli varmt här på något sätt.
 
Vad tyckte ni om sista deltävlingen av mello då? 
Jag måste säga att Pernilla och Per var helt enastående. 
Dom bjöd verkligen på en riktig show.
Bästa programledarna hitills i år  när det gäller mello.
Bidragen däremot höll inte samma klass.
Tyckte faktiskt ingen var bra.
Att Saade och The mamas skulle gå direkt till final var ingen överaskning. 
Blev dock besviken på Saades låt. Dessutom tyckte jag hans "dans" var väldigt skum. 
Men smaken är ju som baken....
Amanda (Swedish Passport)

Åh, tack för filmtipset! :) Per och Pernillas mellanakt där allt går fel var ju verkligen heeelt fantastisk :D

Svar: Varsågod :) Ja visst var dom bra :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

våren säger dem är en hel månad tidigare i år och det känner nog naturen
filmen verkar mycket spännande

Svar: Ja den är tidig men tydligen ska det komma lite kyligare väder nu framöver
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

får man veta svaret i filmen? isf kanske jag vågar se filmen haha :)

Svar: Ja det får man. Man får klarhet i allt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag har också sett årets första duva och så har vi sett två tranor. Kram!

Svar: Åh vad roligt att få se tranor. Dom är så ståtliga :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Aldrig hört om det märket men låter som ett spännande samarbete :) Kram

Svar: Ja det är ett engelskt märke som är lite lyxigare och helt vegetabiliskt. Många hotell använder deras produkter :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Den filmen har jag också sett, den var rätt bra :)
Det känns verkligen som om våren är tidig i år, men vi får väl se om det kommer lite mer snö eller inte.
Jag tycker inte heller bidragen i Melodifestivalen i lördags var så bra, tittade dock inte så noga då vi spelade spel samtidigt och hade det på i bakgrunden bara. :)

Svar: Ja visst var den bra :) Jag tror inte det kommer mer snö men lite kallare ska det tydligen bli framöver :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

HAHA jag älskade Saades låt men dansen den såg skum ut haha,klart bästa programledarna:) vilken lyxig flaska måste spana på denna,så fina bilder du tar på djuren hur lyckas du hinna med att få dem på bild? kram o fin måndag

Svar: Ja det tycker jag du ska göra för den doftar verkligen jättegott :) Tack så mycket, vad glad jag blir. Jag tycker alla mina bilder blir suddiga haha. Både fåglarna och ekorrarna är ganska stilla eftersom dom sitter och äter eller spanar in maten så det går ganska bra att fota dom :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Jag tycker också att saades framträdande var konstig och ingen låt var i min smak. Vad roligt att din dotter har ett samarbete med Sofie Farhman. Kramis <3

Svar: Ja visst var Saades dans konstig haha :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

önskar dig en fin vecka! :)

Svar: Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Terese

Vad roligt att din dotter och där hon jobbar fått ett samarbete! Och jag älskar thrillers så den verkar bra.
Kramis

Svar: Ja det var roligt :) Om du gillar thrillers ska du absolut se den kram
familjenkaotisk.blogg.se

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Så roligt, perfekt där att få prova sånt :)

Svar: Ja det är roligt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Jag har aldrig hört talas om det märket, men Grattis till din Frida som jobbar där!
Jag kan inte göra annat än att hålla med dig om Pär Andersson och Pernilla Wahlgren - proffs ut i fingerspetsarna! Jg tycker att Eric Saade inte har utvecklats sedan han var 20 år. Samma stuk och han får gå till Danny så han lär sig dansa. Det såg ut som han var på raveparty!
Saade är en tonårsidol som det finns dussintal av! Tycker positiva Fia! Hahah!
Vårtecken kan vi aldrig få för mycket av! Underbart!
Kram

Svar: Det har du rätt i, Saade har faktiskt inte utvecklats ett dugg haha. Dannys låt var inte bra men som du säger han kan åtminstone dansa :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress