fotobloggar.nu

Nyårstankar
2021 var inte ett bra år för mig. Ett riktigt skitår faktiskt.
Min bror gick bort i början på året.
Själv ramlade jag och slog mig ganska rejält i april.
En av våra katter fick en tumör så vi fick avliva honom i början på sommaren.
Min syster ramlade och bröt höftbenet i november.
Dessutom har man gått och oroat sig för att man själv eller någon som står en nära ska få corona trots vaccinering. 
Hoppas verkligen 2022 blir bättre.
 
Med dom här senaste tagna bilderna ( på djur såklart ) önskar jag er alla ett riktigt
 
 
Gott nytt år!!!! 
 
 
Tänk på alla djur och på klimatet och minska på raketerna och smällarna!
 
Thereselinneaa

Så tråkigt att höra att du haft ett sånt dåligt år. Jag hoppas nästa år blir miljoner gånger bättre 🤍

Minns att du sa att du gillade The Mentalist. Jag kan nu meddela att den finns att se på HBO Max! 😃

Svar: Ja det hoppas jag med :) Jaha va kul, ska kolla in det kram
familjenkaotisk.blogg.se

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag beklagar förlusten av din bror, och hoppas att sorgen stannar kvar i 2021 så att du kan glädjas av alla fina minnen i fortsättningen!

Svar: Tack så mycket :) Gott nytt år!
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

ja det var inte ett bra år i år vi får hoppas att nästa år blir bättre
underbara foton
ett riktigt gott slut och ett mycket bättre nytt år

Svar: Ja vi får hoppas det. Tack så mycket :) Gott nytt år!
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Usch. Verkligen ett ledsamt år. Beklagar bortgången av din bror och er kära katt. Att man ramlar och gör illa sig läker oftast men bortgången av nära o kära lämnar stora hål. Hoppas innerligt att nästa år ska bli bättre..
Gott nytt år och god fortsättning
Kram

Svar: Tack så mycket. Ja jag hoppas nästa år blir bättre . Gott nytt år och god fortsättning till dig med kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jenny

Tråkigt att höra höra att detta år varit ett skit år för dig. Jag hoppas så att år 2022 blir ett bättre år för dig.

Gott Nytt År!🤍

Svar: Ja man får hoppas det. Gott nytt år på dig med ! <3
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Usch hoppas 2022 blir lite bättre :)3

Svar: Ja verkligen <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

åh massa kramar, hoppas ditt 2022 blir fantastiskt :D

Svar: Tack snälla du. Hoppas ditt 2022 och blir fantastiskt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Tess

Så ledsen av att höra ditt år har varit så :( jag beklagar. hoppas verkligen på att nästa år blir ditt år!
Kramis

Svar: Ja det hoppas jag med kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Beklagar sorgen och vilka tråkiga saker som har hänt under året. Men hoppas att det nu vänder till ett bättre år. Önskar dig gott nytt år. Kramis <3

Svar: Tack snälla du. Gott nytt år på dig också kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annika

Så fina bilder på djuren, ja mitt 2021 blev också tragiskt men samtidigt så fick jag Maja. Gott Slut Och Gott Nytt År.

Svar: Tack så mycket :) Gott nytt år på dig med <3
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Nej fy alltså, håller tummar och tår för att 2022 blir ett fantastiskt år för dig!

Svar: Tack snälla du. Hoppas 2022 blir ett bra år för dig med <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress