fotobloggar.nu

Adventsfika
Igår hade vi adventsfika med familjen. Alla utom Frida som jobbade. 
Vi tände första adventsljuset och åt pepparkakor och lussebullar.

För exakt ett år sedan hade vi snö ( visserligen låg det inte kvar så länge ). 
Nu har vi bara lite puder på marken.
Vet inte om det är snö eller bara frost. 
 
Förra året den 30 Nov
 
 
Sedan några år tillbaka har jag haft som tradition att köpa minst en ny julpryl inför varje jul.
I år blev det detta glittriga paket med belysning från Dollarstore.   
 
 
LILLIAN

VAD MYSIGT MED ADVENTSFIKA
VÄDRET ÄR KONSTIGT MEN ATT DET BLIR VARMARE OCH VARMARE FÖR VARJE ÅR DET ÄR KLART
DEN VAR JÄTTEFIN PAKETET MED LJUS

Svar: Ja det blir ju det. Nu är det lilla frost eller snö vi hade borta igen. Tack så mycket, svårt att få fram riktigt hur paketet ser ut på bil :)
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Åh så mysigt med lite adventsfika! Måste se till att julbaka lite nästa helg känner jag :)

Svar: Ja jag och döttrarna ska julbaka i helgen tänkte vi :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

mysigt :)

Svar: Ja det var mysigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Carina

Mysig advent ni haft! Och fint paket. Själv minskar jag ner på julpynt. Men lite tomtar måste jag ha ;)
Ha en fin vecka!

Svar: Tackar :) Jag kommer inte heller julpynta så mycket i år. Mina syskon kommer inte som dom brukar pga corona men som du säger lite tomtar måste man ha :) Ha en fin vecka du med kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Denna är så fin från dollarstore , vill oxå ha den:) brukar oxå köpa ngt mer till julen varje år, kram

Svar: Ja den finns i olika storlekar och även i rosé :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

johanna

Åh vad mysigt med en liten fika <3

Svar: Ja det var mysigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Fint paket! Jag köpte risgrynsgröt, lussekatter och pepparkakor till första advent men maken åt bara kall gröt med kanel. Då blir det mer kakor till mig! :-)

Svar: Tack så mycket :) Kall gröt med kanel låter inte så gott men har aldrig provat så det kanske det är :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

glad december :D

Svar: Tack detsamma :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Bland Kastruller och Vinglas

Mysigt med fika, aldrig fel.
Ditt paket påminner mig om när vi var i Gdansk i december. De hade sådana paket fast i extremt stora portpotioner. Så fint i alla fall
Kram Kajsa

Svar: Det måste vara jättefint med jättestora paket :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Wow vad fina bilder! Så mysigt med snö!

Svar: Tack så mycket :) Ja det var förra året , i år har vi inte någon tyvärr .
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress