fotobloggar.nu

Lista
Den här listan "snodde"  jag av  http://ajlimuller.se/.
 
Vad gör du just nu?
Skriver lite på denna lista i pausen mellan trädgårdsarbetet.
 
Vad skrämmer dig? 
Döden, både när det gäller mig själv och mina nära och kära och kissarna.
Att flyga ( vilket ju har med döden att göra)
 
Vad peppar dig?
När jag märker att jag klarar något och att omgivningen berömmer mig för det.
 
Vad vill du ha som huvudsyssla om 5 år?
Passa barnbarnen .
 
Vad får dig att gråta?
Sofias änglar. När man hör om olika typer av djurplågeri. 
 
Vad är det sista du tänker på innan du ska somna?
Jag går igenom vad jag ska göra nästa dag. 
 
 
Vad måste du ha hemma i matväg?
Cola Zero,  kattmat, lättmjölk, Edamerost ( färdigskivad), vegetarisk mat.
 
Vad läser du just nu? 
Faktiskt ingenting.   
 
Vad är skönt?
Att sova, sola, bada i poolen och gosa med katterna.
 
Vad gör du när du är arg?
Går undan eller får ett utbrott
 
Vad är din vanligaste hälsningsfras på sms?
Beror på vem jag skriver till men är det till mina döttrar skriver jag " Hej gumman "  och är det till min man eller son blir det " Hej älskling ". Annars blir det bara kort och gott " Hej ".   
 
Vad är du avundsjuk på ?
Människor som är smala. 
Kreativa människor som konstnärer och dylikt
 
 
Vad brukar folk kalla dig?
Mamma, Mamsen, Mamsi, Lisa, Bettan. 
 
Vad är det viktigaste som finns? 
Familjen och djur
 
Vad är det gulligaste som finns?
Djur och bebisar
 
Vad vill du rekommendera?
Att börja äta mer vegetariskt för hälsan, djuren och miljön. 
 
 
Hilma Eklund

Åh vilken rolig och fin lista, jättekul att läsa! ☺️🌸

Svar: Vad kul att du tycker det :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

UNDERBARA FOTON
MYCKET BRA FRÅGOR
SOFIAS ÄNGLAR TITTAR JAG OCKSÅ PÅ OCH DET ÄR HEMSKT VAD MYCKET SJUKDOMAR DET FINNS OCH ANNAT ELÄNDE DET ÄR BRA ATT DE KAN LINDRA NÅGOT FÖR DE STACKARS MÄNNISKORNA

Svar: Tack så mycket. Ja det är hemskt
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Kul med listor! Inget av det du måste ha i kylen behöver jag, haha... Jag handlar nästan alltid fil, mjölk, bröd, banan och äpple. :-) Kram!

Svar: Ja just det, mjölk och bröd har ju jag också såklart :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Kul med listor. Jag "ramlade" in här, så jag lämnar ett litet spår efter mig. :) Ha en fin helg.

Svar: Kul att du tittade in. Hoppas du gör det igen :) Ha en fin helg du med :)
familjenkaotisk.blogg.se

enna

Vilka härliga bilder och gillar listan :)

Svar: Tack så mycket :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jenniey Love

Tycker det är så roligt att läsa sådana här lister. Hoppas du har en super Söndag. kramiz<3

Svar: Vad kul att du gillade min lista :) Ha en fin måndag Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Vilken kul lista!!! Du ställer då till, så jag måste blogga mer än vanligt ;) Nejdå, så illa är det inte men jag får se i morron hur jag känner mig <3 Fina svar från dig också....
Ha en underbar pingstdag och Mors Dag Lisa, kram!

Svar: Vad roligt att du gillade listan :) Vore jättekul om du också la upp den :) Ha en fin måndag kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Alice

Åh, den här listan är rolig, den är så blandad! ^^ Har också svarat på den!

Svar: Ja visst är det en rolig lista :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Josäfin Andersson

Härlig lista! :D

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Kul lista att läsa :)

Svar: Vad roligt att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Carina

Roligt med listor :-)
Och kul att läsa
Ha en fin söndagskväll!

Svar: Vad kul att du tycker det :) Ha en fin måndag kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Vilken rolig lista! Döden skrämmer mig faktiskt inte, kanske låter sjukt haha men försöker att inte tänka på det. Är såklart orolig för omgivningen men inte när det gäller mig själv! Djur och bebisar är lätt det sötaste :> KRAM

Svar: Kul att du tycker det :) Nej döden skrämde inte mig heller när jag var ung. Tror det kommer med åren och när man förlorat någon närstående. Javisst är djur och bebisar sötast :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Roligt med listor och känner igen mig i mycket i dina svar! Jag kommer inte in på Julias sida efter helgen - krävs lösenord står det? Kommer du in där??? Kram fina du 💖

Svar: Vad kul att du gillade min lista och att du kände igen dig i många av mina svar :)Nej kommer inte heller in där nu. Vad konstigt!
Kram och ha en din fortsättning på tisdagen :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress