fotobloggar.nu

Katter
Kattälskare som jag är tänkte jag tillägna hela detta inlägg till just katter.
Hittade lite kloka ord och dikter om katter.
 
"Vill du inte att din katt ska gå över dig när du ligger får du sova stående."  
 
"Det spinnande ljudet från missen
får en att glömma när man känner
sig vissen."   
 
"Det finns ingen snooze-knapp på en katt som vill ha frukost." 
 
"För blinda själar
är alla katter lika.
För en kattälskare
är varje katt unik." 
 
"När du blivit utvald av en katt har du nått så långt som du kan komma."  
 
"Hunden: människorna ger mig mat
och kärlek, de måste vara gudar! 
Katten: människorna ger mig mat
och kärlek, jag måste vara gud!" 
 
"Katten skänker lugn åt den orolige,
tröst åt den ensamme och glädje åt den sorgsne."
 
 
Mia

Åhhh <3 dessa underbara kissar....och kloka, roliga ord om katter, dom stämmer verkligen :D Ha det gott, Lisa <3

Svar: Ja visst stämmer det :) Katter är underbara . Ha det gott du med Mia kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Så klockrena citat :D

Svar: Ja eller hur :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jenniey Love

Så fina och kloka ord om katter, dem stämmer så bra. Många kramiz<3

Svar: Ja visst gör det :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

JÄTTEFINA FOTON OCH KLOKA ORD

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Härligt inlägg! Jättefina bilder också! Visst är det underbart med katter!! Min Charlie har suttit på balkongen och ätit torkade blad på smultronplantorna... lite knäpp är han allt, men det verkade vara gott 😻
Hoppas du får en riktigt fin söndagskväll! Kram 💖

Svar: Tack så mycket :) Ja dom är roliga katter, mina gillar också att tugga på blad haha. Ha en fin måndag , här skiner solen idag igen kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Så fint skrivet, visst är det så där med katter :). Stämmer bra in på deras personlighet :).

Svar: Ja visst stämmer det väldigt bra :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Nämen så fina ord.kram

Svar: Ja de stämmer verkligen kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Aw så gulliga bilder! Haha så bra ord måste jag säga, katter är underbara <3

Svar: Tack så mycket :) Ja visst är katter underbara kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Till exempel idag bryr sig inte djur om att det är sommartid, men de kanske bara blir glada om du ger dem mat en timme tidigare.

Svar: Ja det blir dom säkert haha kram
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

Wow, så fin katt! Brukar inte gilla katter men så vacker!

Svar: Åh tack vad glad jag blir, det är min lilla Nisse kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Emelie Andersson

Vilka mysiga citat! Och vilka gulliga bilder :)

Svar: Tack så mycket :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress