fotobloggar.nu

IKEA online
Jag har ju ingen lust att åka till IKEA i dessa dagar. Har egentligen inte haft någon särskild lust att åka dit på flera år eftersom jag inte klarar av att trängas med en massa människor och stå länge i kö. Det är för mycket som händer omkring mig, för mycket intryck som gör att jag blir så himla trött.
Jag såg dock ett par gråa betongkrukor som jag gillade på IKEA s hemsida så jag beställde dom via nätet och tog det på hemkörning. Får vänta lite över en vecka innan dom kommer men det är det värt. Det var inte så dyrt att få det hemkört heller, 149 kr. 
Verkligen smidigt och bra.  
 
Idag har jag mest tagit det lungt. Lekt lite med katterna. Det är alltid givande.
Ska gå ut en sväng om en stund. Solen skiner och det är 10 plus. Underbart.
 
 
Mirjam

Ljuvliga bilder på katterna <3 <3 Ja, det är så smidigt att beställa så där och hemkörningen är verkligen värd dom pengarna. Så du tycker inte heller om att trängas bland en massa människor?? Nä, mår man inte bra av det ska man inte göra det heller. Jag beställer ofta (i den mån det går) om jag behöver nåt från stan, det funkar bra :)
Ha det så gott Lisa...och fortsätt ta det lugnt <3

Svar: Tack så mycket :) Ja det är tur att man kan beställa nästan allt nu för tiden.Ha det gott du med kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Underbara bilder på sötaste kissarna!!! 😻😻😻
Visst är det smidigt att beställa hem från IKEA - helt klart värt att vänta några dagar för att få hem sakerna! Vet att jag ibland har valt att få sakerna hemkörda trots att vi har varit på varuhuset bara för att slippa att packa ihop sakerna och krångla in dem i bilen.
Vi har strålande solsken och 14 grader varmt, så det är helt underbart! Ska se om jag orkar att vårstäda lite på balkongen. Hoppas du får en underbar dag! Kram 💖🌞💖

Svar: Tack så mycket :) Ja det är verkligen skönt att få det direkt hem till dörren :) Jag satt ute en stund på trappen, lite blåsigt men solen värmer verkligen nu :)
Ha en fin eftermiddag kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Josäfin

Åh vad goa bilder!! :D

Svar: Tack så mycket kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

jättefina foton på tissarna
nej att trängas med en massa människor är inte roligt och det är inte dyrt att ta hemkörning

Svar: Tack så mycket :) Nej jag klarar inte det längre.
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Hoppas att du blir nöjd med krukorna.

(Sent) Svar: Tack så mycket för de uppmuntrande orden om min kreativitet. Du gjorde mig glad. :)

Kram

Svar: Ja jag hoppas det med :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Jag är också sugen på att beställa hem från IKEA :P
Kul med kattbus också :D

Svar: Jag fick verkligen stålsätta mig annars hade jag beställt hur mycket som helst haha :)Ja djur är såna glädjespridare kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Aw vilka söta bilder!! Himla smart ändå att man kan få saker hemkört som man beställt, och det var ju inte alls en så farlig summa! Kram <3

Svar: Tack så mycket :) Ja visst är det smart kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

petra

ja visst har det varit härligt ute idag,riktigt vår varmt:) Nej Ikea e bra att undvika :) Vill gärna dit för behöver några mattor o skrivbord men får göra som du.kramar

Svar: Ja det var så skönt, jag satt ute i solen en stund och den värmer verkligen nu :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jättebra med hemkörning om man inte kan leja någon annan att åka. Jag vet en del här som har som bakisnöje på söndagar att åka till IKEA i Älmhult. Sinnessjukt tycker jag, om jag är bakis vill jag bara ligga som en märla i sängen och tycka synd om mig själv, inte gå runt på IKEA bland alla stojiga barnfamiljer... Kram!

Svar: Haha nej det låter inte som något roligt bakisnöje :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Wifeey

Smart att få de hemkört så men jag är en sådan som vill se och känna hahaha
Så fina bilder o otroligt söta katter :D

Kram ❤️

Svar: Jo det är ju nackdelen, man kanske inte blir nöjd när det väl kommer hem . Tack så mycket :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress