fotobloggar.nu

Mat och fika
När vi hade åkt museijärnvägen i Mariefred i förrgår åkte vi över till Stallarholmen och åt på värdshuset Gripen.
Det ligger precis vid vattnet och är jättefint. 
Tog inga bilder dock utom på maten. Det spöregnade nämnligen.
Somvanligt blev det vegetariskt för mig, Vegobiffar.
Till det fick man en god sallad.
 
Idag tog jag, min man, min svärmor och Frida en tur till Salem och fikade på Kaffestugan. 
Min man hade läst om den i tidningen Husvagn & Camping
( vi har varken husbil eller husvagn men min man gillar att läsa den och drömma ). 
Jag unnade mig en morotskaka.
 
Carro

så gott! och vilken söt liten morot på toppen :)

Svar: Ja det var verkligen gott :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Vegobiffarna ser goda ut , var de goda? Morotskakan var bara för söt och ser jättegod ut.. önskar er en fin helg! Kram

Svar: De var faktiskt jättegoda både vegobiffarna och morotskakan :)Ha en fin lördagskväll kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

ALLT SER SÅ GOTT UT DET VAR SYND PÅ VÄDRET HÄR ÅSKADE DET ORDENTLIGT OCH VRÄKTE NER RENA SKYFALLET

Svar: Här var det faktiskt fint väder igår och idag är det underbart :)
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Så kul att hemestra lite 😍kul med tips för nu börjar mina ta slut 😇skönt att vädret ska bli bättre då bli jag mer nöjd 😌 kan sola o bada här hemma. Kram

Svar: Ja det är mysigt med dagsturer :) Har också solat och badat idag. Det har ju varit helt underbart väder äntligen :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Min man läser båttidningar och renoverar båtar, sedan finns det ju såklart många båtar man bara kan drömma om! Vad smarrig morotskakan ser ut! Kram!

Svar: Vad häftigt att renovera båtar :) Ja precis drömma kan man ju alltid :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Men vad mysigt det lät som det varit! Tråkigt att det regnade men hoppas det blir betydligt bättre :D KRAM

Svar: Ja det var verkligen mysigt, regn eller inte man får göra det bästa av det :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Det är helt rätt, man ska unna sig nåt gott och det där ser ju underbart gott ut :)
Ha en toppenlördag nu, Lisa! <3

Svar: Ja det var verkligen gott :)Tack Mia ha en fin fortsättning på lördagen :)

Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma Eklund

Men gud vad mysigt! 🥰 Hoppas att du har en härlig avslut på helgen fina du!

Svar: Ja det var mysigt :) Tack detsamma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Jennifer´s syn på livet!

Det där såg riktigt gott ut, dock äter jag inte vegetariskt.. :)

Svar: Ja det var verkligen gott :) Tycker du ska prova någon gång att äta vegetariskt, finns jättemycket gott :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Den morotskakan ser supergod ut. Synd att det regnade när ni var ute på galej!
Kram

Svar: Ja den var jättegod :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress