fotobloggar.nu

Fem en fredag ( en söndag )
Tänkte delta i Orsakullans Fem en fredag ( fast det är söndag ). 
 
1. När senast var någon artig mot dig.
Svar : Artig kan man väl kalla vänlig också och min svärmor klappade mig på kinden idag och sa att hon satt in pengar till mig som jag bara ska ha och köpa något till mig själv.
Mina syskon satte också in pengar till mig och sa att dom ville att jag inte skulle använda det till mat eller något sådant utan något till bara mig.  
Dom sjöng för mig via messenger igår också och det var gulligt tyckte jag.
 
2. När senast förlät någon dig?
Svar: Vi smågnabbas väl lite till och från varje dag i familjen så det var nog efter något sådant. Vi är ju 6 st i huset och 3 olika generationer så det blir lite irritation ibland.
 
  
3. Vad för något köpte någon nyligen till dig?
Svar: Min man och svärmor köpte en mobil till mig i födelsedagpresent ( bild kommer senare)
 
4. Vad blev senast taget från dig?
Svar: Kan inte minnas att något blivit taget direkt men däremot hade jag en katt i porslin vid ytterdörren och den blåste ned och gick i tusen bitar härom dagen. Det blev jag lite ledsen för. Man kanske kan säga att vinden tog den.
 
5. När blev du senast överraskad?
Svar: Idag när familjen överraskade mig med presenter. 
 
Marie Karlsson

Det smågnabbas alltid lite här med, men ej värre än så vanligtvis

Svar: Nej precis , så är det här med :)
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Ja här är vi 6 st med pojkvänner oxå och barn från ålder 10-20 så det blir livat ibland. Men det är väl det som kallas livet😘önskar dig ett tidigt grattis på födelsedagen och kul med ny mobil. Kram

Svar: Ja då vet du hur det är haha :) Tack så mycket snälla du kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Men vad snällt av dom att ge dig en telefon när du fyllde år, det var inte dåligt! :D Så fint att bli överraskad! Grattis i massor till dig <3

Svar: Tack så mycket Emma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

DET VAR EN BRA PRESENT EN BRA MOBIL BEHÖVER DU HOPPAS ATT VÄDRET ÄR BÄTTRE I MORGON PÅ DIN FÖDELSEDAG SÅ ATT NI KAN GÖRA NÅGOT

Svar: Nja vädret är ju lite bättre idag men Frida och Sara ska fira Sara igen med kompisar i Södertälje :) Vi firade lite igår men det spöregnade så det var inte lätt.
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

GRATTIS en dag i förskott! Hoppas du får en toppendag på din dag!
Det är inte dåligt att få presenter i förskott. Jag köpte famtiskt en mobi häromdagen. Min man får ärva den gamla! Hahaha!Kram

Svar: Tack så mycket :) Ja en ny mobil är alltid roligt att få kram
familjenkaotisk.blogg.se

enna

Men vilka underbar människor du har omkring dig :)

Svar: Ja jag är lyckligt lottad :)
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Underbara familj <3 Lova att unna dig nåt alldeles fantastiskt nu! :) Grattis i förskott (?) också, Lisa...kram på're

Svar: Tack så mycket fina du :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

vad roligt att läsa :D

Svar: Kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress