fotobloggar.nu

Mina bästa foton juli-sep 2020
Nu har vi kommit fram till andra halvåret av 2020 och dom bilderna jag är mest nöjd med.
 
Juli
 
 
Augusti 
 
 
September
 
 
johanna

Du är verkligen väldigt duktig <3

Svar: Åh tack så mycket, glad jag blir :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

JA DU SKA VARA STOLT ÖVER DE HÄR FOTONA DE ÄR JÄTTEFINA

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

My

Nu längtar jag till sommarn igen, fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :) Ja visst längtar man :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

åh ännu fler fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

P

åh ännu fler fina bilder :D

Carolina

Så otroligt fina bilder!! :D

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

En massa fina djurbilder igen, vad härligt! Jag tar såklart en massa får- och hönsbilder, haha... Kram!

Svar: Tack så mycket :) Älskar att bilder på djur och jag gillar verkligen när andra gör det också, t.ex. du :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Malin

Så många fina bilder! Gud vad härligt med sommar och alla färger :D

Svar: Tack så mycket :) Ja man längtar verkligen till våren nu :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Åååh vilka härliga bilder! <3

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Dem e verkligen fina ⭐️⭐️⭐️Hoppas du har en fin kväll kram

Svar: Tack så mycket :) Ha en fin onsdag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Tack det har jag, hoppas du har det också :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Jättefina. Ekorren på första bilden tar priset! Helt otroligt vilken bild. Han ser ut som att du kom på honom eller henne med att göra något fuffens!
Kram

Svar: Tack så mycket :) Ja han ser lite skyldig ut haha kram
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Så vackra bidler!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress