fotobloggar.nu

Mina bästa foton april- juni 2020
Här kommer fortsättningen på mina bästa bilder , denna gång april-juni.
 
April
 
 
Maj
 
 
Juni
 
 
LILLIAN

UNDERBARA FOTON DU ÄR VERKLIGEN DUKTIG

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

jättefina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

så fina foton,som jag tokgillar den där ekorren:) kram

Svar: Tack så mycket :) Ja vår lilla ekorre är verkligen underbar <3 kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Vad härligt med vårbilder! Snart är vi där igen! <3 Jag älskar bilden på duvan som sitter och hoar. Kram!

Svar: Ja visst är det mysigt med vår och att vi snart är där igen. Den duvan betedde sig lite konstigt tyckte jag, förmodligen är det normalt. Var tvungen att fota det för det såg så roligt ut :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Wow vilka vackra bilder du har fotograferat under dessa månader! <3 Kramis

Svar: Tack så mycket :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Carolina

Så fina bilder - speciellt på duvan som ser ut att sjunga och de som utbyter mat eller något :D

Svar: Tack så mycket. Jaha är det det dom gör duvorna, jag trodde dom pussades haha :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

så roligt att få se!

Svar: Kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Så roligt att titta på dina bästa bilder! Så fina. Jag tycker nog mest om duvparet. De förmedlar så mycket så mycket värme och omtänksamhet! Riktigt bra fångat!
Kram

Svar: Vad kul att du tycker det :) Ja jag vill gärna tro att duvorna pussades men de kanske bara delade mat :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Jättefina bilder verkligen! Älskar den sista på fågeln :D

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress