fotobloggar.nu

Café Klaver
Igår tog jag, min man och döttrarna en tur till Kafé Klaver som ligger lite utanför Mariefred. 
Riktigt mysigt ställe. Där kan man njuta av hembakat och en fantastisk utsikt över Gripsholm och Mälaren. Jag kan verkligen rekommendera deras vegetariska smörgås.  
Det var mycket Buddha och kristaller som inredning.
Där finns det hästar, höns och getter och en liten lekpark. 
 
  
Efter det gick vi och kollade lite på Hedlandet, lågprisvaruhuset.
 
 
 
 
Carina

Mysigt med utflykt!
Extra när det ligger vid vatten ( enligt mig ;-) )
Mackan ser god ut!

Svar: Ja vi ska ta en tur dit igen till våren för det är nog ännu mysigare när man kan sitta ute. :)
familjenkaotisk.blogg.se

Josäfin Andersson

Ser mysigt ut :D

Svar: Ja det var det verkligen och på sommaren måste det vara ännu mysigare när man kan sitta ute :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Åh, vilket fint café! Det ser ut att vara många goda kakor där. Nu saknar jag en getabock vi har haft, fast bara lite för han var väldigt busig...

Svar: Ja det var mycket gott att välja mellan. :) Ja geten var så himla söt. :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Mysigt :D

Svar: Ja det var det verkligen. Kan tänka mig att det är ännu mysigare på sommaren :)
familjenkaotisk.blogg.se

Gittan

Så mysigt det ser ut, vilka härliga bilder.
Ha en skön kväll.

Svar: Ja det var verkligen mysigt. Kommer definitivt åka dit igen till sommaren :) Ha en skön onsdag :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

OJ VAD MYSIGT DET SER UT

Svar: Ja det var det verkligen, konstigt att vi missat det så mycket som vi åkte runt förut
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress