fotobloggar.nu

Så kom snön....
Snön kom och alla blev lamslagna. Va? Är det vinter? Varken sj tågen eller pendeln gick och bussarna var försenade. Folk slirade ute med bilarna för att vinterdäcken inte kommit på ( vi bl.a ). Både min dotter och min man kom för sent igår till jobbet. Än så länge har vi vinter här i Sverige men varje gång vintern dyker upp kommer det som en överraskning, speciellt för oss Stockholmare verkar det som.  
Var i alla fall ute och tog lite bilder.
 
 
Eva`s blogg

Exakt så är det när snön faller & det blir kaos överallt :) ha ha typiskt svenskt tror jag nog ...fina snöbilder du tagit :) vi fick flingor men inte mer idag sol :) wiiiii

Svar: Tack så mycket :) Vi har också sol idag och minusgrader, mysigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Härliga vinterbilder ❄️👍 Vi sätter alltid på vinterdäcken i god tid innan frost eller snöhalka.... Ännu en kall dag med strålande sol, ljust och fint med snön..

Svar: Tack så mycket :) Ja vi brukar också sätta på dom i god tid men i år har det inte blivit av men vi ska fixa det imorgon :) Ja vi har också haft en kall och solig dag :)
familjenkaotisk.blogg.se

FSHD Daniel

Så härligt med vinter nu! Så fint och ljust ute med snö! :D

Svar: Ja visst är det fint men tyvärr har en del smält bort nu och sedan har det frusit på så det är rena isgatan ute :)
familjenkaotisk.blogg.se

Josäfin Andersson

Blev så glad av att vakna till snön!!

Svar: Ja jag med :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag som flyttat femtio mil söderut från Dalarna till Småland borde vara van vid vinter men blir också förvånad! Igår tog jag fram tjocka vantar och täckjacka.

Svar: Ja nu får man klä på sig ordentligt :) Ska dock bli plusgrader nästa vecka tyvärr
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

så mtsugt med snö :)

Svar: Ja visst är det :) Hoppas det ligger kvar :)
familjenkaotisk.blogg.se

Wifeey

Så mysigt med snö, hoppas den kommer till Malmö oxå bara :D

Svar: Ja det är mysigt men den kommer nog inte vara kvar så länge tyvärr
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Haha ja vi e nog lite så i Sthlm,min dotter fick på vinterdäcken på bilen i sista sekund ,så vackra bilder och det känns genast ljusare ute nu,kram

Svar: Tack så mycket :) Ja visst blir det ljusare med snö men det ska tydligen smälta bort i veckan
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

Var i Sverige bor du? Här i Skåne hade vi bara ytterst lite snö i fredags :(

Svar: Jag bor lite utanför Stockholm :) Vår snö håller dock på att smälta bort tyvärr
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Älskar att snön kom! Men så synd att den ska smälta bort i veckan :/
Har passat på att vara ute rätt mycket nu i helgen :D

Svar: Ja jag med men såg att det blir plusgrader i veckan :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

UNDERBARA BILDER OCH KAN DU FÖRSTÅ VARFÖR DET ÄR SÅ FÖR ÄR DET NÅGOT MAN KAN VARA SÄKER PÅ SÅ ÄR DET ATT DET BLIR VINTER VARJE ÅR

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress