fotobloggar.nu

Imse vimse
"'Will you walk into my parlour? said the spider to the fly" .
Det är många spindlar nu, som det brukar så här års. Den här lilla ( var egentligen ganska stor )  krabaten hittade jag på vår trapp. 
 
  
Nu blommar min vita orkide igen för tredje gången. Har aldrig lyckats få orkideer att blomma om överhuvudtaget och nu har jag lyckats 3 gånger. Känns riktigt kul.
 
 
 Humlorna arbetar fortfarande med att göra nytta i naturen
 
 
 Morris njuter i gräset
 
 
Carolina

Wow vilka detaljerade och fina bilder. Får mig att nästan bli ännu mer rädd för spindlar haha :D

Svar: Tack så mycket :) Ja jag är djurvän men den där spindeln var lite läskig faktiskt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Fy vilken spindel...

Svar: ja jag har faktiskt aldrig sett en sådan stor
familjenkaotisk.blogg.se

Carina

Usch, spindlar gillar jag inte. Allra helst inte de stora :-)
Men fin bild på spindeln!

Svar: Nej dom är lite äckliga men jag kan ändå inte ta död på någon :) Tack :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

FINA FOTON OCH JAG HÅLLER MED LÄSKIG SPINDEL

Svar: Tack så mycket. Ja den såg inte svensk ut, har vi så stora spindlar i Sverige?
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress