fotobloggar.nu

Frukostbloggning
Godmorgon på er!
Sitter här och bloggar lite medans jag äter frukost.
Idag tänkte jag ge mig ut och leta saker i skogen som jag kan pyssla med.
Vad har ni för planer idag?
 
Katterna är riktiga linslusar som ni ser
 
Vad tyckte ni om lördagens mello då?
Gillade Dotters bidrag bäst. 
Tycker alltid hon ställer upp med bra låtar. 
Gillar henne som person också för hon engagerar sig mycket i djurrätt, natur och miljöfrågor. 
Hennes musik påminner ofta om fornnordisk musik .
Artistnamnet " Dotter " är symbolisk för "Dotter av moder jord ".
Skulle gärna se henne vinna finalen men jag känner på mig att
Marcus och Martinus kommer vinna.
 
 
Idag är det ju skottdagen. 
Vart fjärde år, under skottåret, får februari en extra dag för att kalenderåret ska stämma med solåret. 
En kollega jag hade en gång trodde att om man föds på skottdagen firar man bara födelsedag vart fjärde år . 
Tror han skämtade men med honom kunde man aldrig riktigt veta...
 
 
Ha en fin torsdag ! 
Netti Starby

Hade Dotter haft ett annat framträdande så hade det blivit mycket bättre. Det blev alldeles för likt Loreens bidrag från förra året. Blir spännande om vem som tar hem vinsten i år. Kramis <3

Svar: Ja jag håller med dig. Det var det första jag tänkte på att det liknade Loreen. Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Är taggad inför mello imorgon då Markus och Martinus och Medina är med haha!

Svar: Ja dom går nog till final direkt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Tror nog också att Marcus och Martinus kommer vinna men jag har inte hört låten än ;)
Ska bli spännande att få höra i kväll men har svårt att tro någon annat.
Hoppas du får en fin helg.
Kram

Svar: Ja jag tror också det :) Tack detsamma kram
familjenkaotisk.blogg.se

Sara

Fina tulpaner, dom ger hopp om våren :) ha en fin lördag!

Svar: Man längtar verkligen nu :) Ha en fin lördagskväll kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress