fotobloggar.nu

Min UFO upplevelse
Några av er ville att jag skulle berätta om min UFO ( eller UAP som det numera heter ) upplevelse så det tänkte jag göra i detta inlägg bl.a.
 
När jag var 12 år bodde jag med min familj på söder i Stockholm.
En kväll skulle jag och min kompis, som varit hos mig på dagen, gå hem till henne och äta middag.
Det var på senhösten så det var mörkt ute.
När vi kommit en bit såg vi ett kupolformat föremål med lampor sväva sakta över himlen.
Det lät ingenting om det typ från en motor eller något utan det var helt tyst. 
Det rörde sig så sakta och stannade upp ibland vilket ingen farkost kan göra ens idag. 
Vi blev faktiskt lite rädda så vi skyndade oss därifrån.
Än idag har jag inte fått någon förklaring på vad det var. 
 
Här ser ni en skiss jag ritat av det jag såg.
Är inte så bra på att rita men ni kanske ser ungefär hur det såg ut.
 
 
Jag har ju varit med om mycket annat övernaturligt och oförklarligt. 
Om ni vill läsa om det så kan ni gå in under kategorin
"Det övernaturliga ".
 
 
Vilket väder vi har.
Visst kan det snöa i april men det brukar töa bort på dagen vilket det inte har gjort nu. 
Imorgon ska det dock bli 15 plus , hoppas det stämmer.
 
Ha en fin helg!
 
Netti Starby

Oj vad häftigt och förstår att du tänker på det än idag. Vilken fin bild du fick på ekorren. Kramis <3

Svar: Ja det var en upplevelse :) Tack så mycket :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Carina

Vad häftigt!
Själv har jag bara ”fått upp” en plats där 🛸 varit.
Jag berättade för den boende på platsen vad jag ”såg” och hen bekräftade det jag sa att jag såg framför mig
Så häftigt!
Alltså jag älskar April med ”struliga” väderomslag 🙈 innan den riktiga värmen kommer
Kram

Svar: ja visst är det coolt. man undrar ju vad det är. Finns ju alla möjliga teorier.Ha det fint kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Jag har också upplevt en del övernaturligt, men det mesta skedde när jag var barn.
Här har snön töat bort. Hoppas att våren kommer nu och vi slipper mer snö.

Svar: Vore kul att höra om dina övernaturliga upplevelser :)
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Eftersom jag var så liten när det hände så minns jag inget utan har fått det berättat för mig. Hur jag på dagis hade suttit och vinkat åt en man som ingen annan såg. Det tog jag med en nypa salt och tänkte att det var ett barns fantasi.
Men jag fick också höra att jag kommit och frågat mina föräldrar hur det var med min farmors makes mage. Dom förstod ingenting, för ingen av oss hade hört att han skulle ha några problem med magen. Men när mamma hade ringt dit så berättade farmor att han hade haft problem med den.
Min farmor hade en liknande gåva som barn och som sedan återkom när hon blev äldre. Hon och hennes man hade varit och fiskat och på väg hem fick hon en känsla att dom måste åka tillbaka. När dom kom dit så såg dom en skogsbrand och kunde ringa efter hjälp för att få den släckt.

Något konstigt hände mig för några år sedan. Jag tappade bort ett halsband och jag visste att det måste vara här hemma, så jag letade noga överallt där det kunde vara men förgäves. Efter ett tag behövde jag dammsuga och medan jag dammsög lyssnade jag noga ifall halsbandet skulle ligga på golvet och sugas in, men jag hörde inget. En stund senare såg jag halsbandet på golvet mellan soffan och väggen. Jag vet att jag hade tittat där, och dessutom dammsugit där. Jag hade dessutom letat under soffan så den kan inte ha puttats dit av dammsugarens munstycke.

Svar: Vad spännande. Du har nog ett sjätte sinne. Sånt går ofta i arv :)
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Läskigt och spännande!

Svar: Ja visst är det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Vad häftigt att få se något sådant!
Jag har nog aldrig upplevt något riktigt övernaturligt, mer än märkliga ljud och sånt. Men jag är ändå rätt bra på att skrämma upp mig själv.. haha.
Hoppas du får en fin måndag, kram!

Svar: Ja det var häftigt :) Tack detsamma kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress