fotobloggar.nu

Bilder 2023
Så här års brukar jag ju lägga upp mina bästa bilder ( enligt mig ) som jag tagit under året. 
Så här kommer bilderna från jan-mars
( tog inte så många bilder under dom månaderna men lägger upp lite av det jag har, det kommer bättre bilder sen från resten av året )
 
Januari
 
  
Februari
 
 
Mars
 
 
Netti Starby

Det är så roligt att kolla tillbaka på bilder och det är nog dags att jag också ska göra det. Kramis <3

Svar: Ja visst är det kul :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Alice

Åh, nu längtar jag ännu mer till julen när jag fick se bilderna från januari, haha! <3

Svar: haha ja jag med <3
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Åh! Fina januari-mars är bra att påminna sig om nu när vi går mot mörkare tider.
Önskar dig en fin vecka!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: Tack :) Ha en fin vecka du med :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Ek

Åh vilka härliga bilder. Nu började jag längta till julen och allt julmys som snart kommer... :)
Kram!

Svar: Tack så mycket :) Jag längtar också till julen :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Så mysiga bilder!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Det är ju så kul att se på gamla bilder och snart åker julpyntet fram igen:) det går bra fort,kram

Svar: Ja visst är det kul :) Jag längtar faktiskt efter att ta fram julpyntet :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Vilken härlig bildsammanfattning av januari till mars! Du tar så fina bilder och jag är ju galet förälskad i dina kattbilder 😻😻
Hoppas du får en riktigt fin tisdag! Här har vi 10 grader och ösregn, så jag passar på att försöka komma ifatt med att svara på kommentarer i bloggen. Stor kram kära du 🩷🩷🩷

Svar: Tack snälla du :) Här har det spöregnat hela dagen också men imorgon ska det bli sol säger dom :) Ha det fint fina du kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress