fotobloggar.nu

Droppljus
Lägger upp inlägget igen eftersom det inte gick att kommentera det innan.
Det var kallt och frostigt i några dagar och även om jag tycker det är vackert är jag glad att det blivit varmare nu så isen har smällt.
Det har varit väldigt halt. 
Solen har tittat fram också och bara det gör ju att man blir gladare.
 
 
 I fredags kom Sara över och vi åt tacos hela familjen. 
Det var mysigt. 
Det är så skönt att hon bor så nära så hon kan titta in lite då och då. 
 
Jag tycker droppljus är så fina så jag beställde hem två ljusstakar och två ljus som vi ska ha i gillestugan.
Vi håller på att renovera gillestugan så när vi är klara med det kommer ljusen passa jättebra där.  
  
Annars har jag inte gjort så mycket spännande direkt.
Småfixar lite hemma och så.  
 
 I brist på bilder just nu blir det en bild till från mitt kök. 
  
 
 
 Ha en fin vecka!
petra

bloggen verkar krångla lite nu kommer jag inte in på min egen från telefonen utan bara datorn o kommenterarna har krånglat, så fina ljus du har:) kramar

Svar: Jag skrev till Blogg.se och dom sa att jag skulle prova att rensa catheminnet. Vilket jag gjorde och nu verkar det funka, peppar peppar :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Anonym

vad fina! :)

Pauline

vad fina! :)

Svar: Tack :)
familjenkaotisk.blogg.se

Tina

Så fina bilder, och vad fint du verkar ha de! Droppljusen var verkligen superfina! Så gott med tacos!! Kram <3

Svar: Tack så mycket :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Alice

Verkligen fina ljus, och vad bra att det löst sig med kommentarerna! Jag försökte kommentera häromdagen, men då gick det inte. Kram! <3

Svar: Tack så mycket :) Nej det har varit lite struligt ett tag men jag hoppas det funkar nu kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Så fint med frost och sol!
Mums med tacos. Vad mysigt att hon bor så nära :)

Svar: Ja man saknar verkligen solen :) Ja det är mysigt :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress