fotobloggar.nu

Vargavinter
Meterologerna hotar med att det kommer bli en kall och snörik vinter i år. 
Så som det var på 90 talet.
Men om man ska tro på bondepraktikan så ska det bli en mild vinter eftersom rönnarna inte har några bär i år, som jag sett. 
Jag har dock läst att om rönnen på sommaren får lagom värme, mycket vatten och sol då blir det mycket bär året därpå. 
Förmodligen beror det på vattenbrist då för rönnarna där jag bor.   
 
 
Det har inte hänt så mycket på sistone utom att vi blivit med ny bil.
Ny är den ju inte men den är ny för oss.
Vår gamla Peugeot (familjebuss ) har gjort sitt.
Den har varit en bra familjebil i många år men nu har den gått så pass många mil att det ena efter det andra gått sönder på den.
Den kostar mer än den smakar. 
Det är dessutom väldigt sällan vi åker hela familjen någonstans numera.
Om vi ska göra det kan vi alltid ta två bilar eftersom barnen har körkort nu.
Peugeoten ska vi lägga ut till försäljning.
 
Nedan ser ni nya bilen , en Ford BMax. 
( man ser mig i speglingen tyvärr)  
 
 
Beställde hem lite nytt till hemmet i veckan från H&M Home.
Hade 25 % rabatt där och det måste man  ju utnyttja.
Två mörkgråa ljus och en pall blev det.
 
  
Hoppas ni får en fin Halloween.                       
 
Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme i natt. 
Jasmine

Trevlig uppdatering. Önskar dig en skön söndag!

(Sent) Svar: Tack snälla för dina värmande ord om hur jag förhåller mig till min diagnos. <3

Kram

Svar: Tack så mycket :) Ha en skön söndag du med :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Hoppas på en mild vinter då, den pallen e så himla fin jag tycker Hm home har så mkt fint, lycka till med försäljningen av bil,vi ska sälja svärfars bil i morgon,kram

Svar: Ja jag hoppas också på det. :) Tack så mycket. Lycka till med er bilförsäljning kram
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Roligt med en ny bil :)

Svar: Ja det är roligt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

ursh då, känner inte för en sådan vinter :(

Svar: Nä inte jag heller
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Härligt med en ny bil! Hoppas ni kommer att trivas med den.
Det återstår att se hur vintern blir, tyvärr har väl klimatet ändrats så att bondepraktikan snart har gjort sitt!
Vi hade en fin Halloween, dvs vi slapp den helt och hållet! :)
Hoppas ni har det bra!
Kramar

Svar: Ja precis vädret är ju inte riktigt normalt nu för tiden tyvärr. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Thereselinneaa

Jag hoppas att det blir en bra vinter i år! Gillade vintern som var, då jag gillar det krispiga och kyliga och snön. Orkar inte ha minus, plus, minus, plus. Bara is och slask och sen is... Så himla trist.

Svar: Håller med dig. Det är så jobbigt när det är halt. <3
familjenkaotisk.blogg.se

Emma

Vilken vacker resumé!

Ett varmt tips: Du borde flytta över till Wordpress och driva en egen blogg som är uppbyggd som en hemsida. Där kan du verkligen få en ännu mer tilltalande och användarvänlig webbsida. Alternativt skapa en alldeles egen personlig bloggdesign här på blogg.se. Jag skulle kunna hjälpa dig vidare med detta om du känner dig nyfiken på det :)

Svar: Tack så mycket :) Tack för tipset :) Ska verkligen fundera på det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress