fotobloggar.nu

Ljusare tider
Nu går vi mot ljusare tider och det känns verkligen skönt även om man inte märker av det så mycket ännu.
 
Min man har varit ledig i mellandagarna så vi har hållit på och fixat hemma mest.
Bor man i hus finns det alltid någonting att göra.
 
 
Nyårsafton kommer bli lugn för oss.
Vi äter en god  lunch med "barnen" och sedan drar dom iväg på olika saker.
Får se om jag orkar vara vaken till tolvslaget, det brukar vara svårt haha. 
Hoppas det inte kommer smälla så mycket i år. 
Jag tycker så synd om alla djur.
Det är inte bra för mijön heller.
 
 
Gott Nytt år!!!!!!
Pauline Hurtig

hoppas du får ett fint slut på 2022 :)

Svar: Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Gott nytt år! Jag tänker också på alla stackars djur under nyårsafton. Som tur är har mina marsvin inte visat någon oro tidigare år, men jag ska ändå stanna hemma så jag kan finnas där för dom ifall dom skulle reagera på smällarna.

Svar: Tack detsamma :) Vad bra att dina marsvin inte reagerar men att du stannar hemma ändå med dom. :)
familjenkaotisk.blogg.se

Denise

Jaa stackars alla djur!
Gott nytt år! Kram 😊

Svar: Ja visst är det hemskt, på grund av oss människor. Tack detsamma kram :)
familjenkaotisk.blogg.se

Alice

Gott nytt år! <3 Jag brukar också ha lite svårt att hålla mig vaken, haha! När jag bodde hemma och vi hade kaniner brukade vi ställa ned dem i gillestugan eller tvättstugan, där lät det mindre, vilket var bra. Nu med fåglarna som jag och sambon har brukar vi dra ned deras skydd för natten så brukar de bli lugnare och har inte märkt att de reagerat så mycket tidigare år så det är skönt. :)

Svar: Tack detsamma <3 Mina katter reagerar inte så mycket heller men min systers hund är jätterädd. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

ulrika

mellersta är hemma här o de andra ute
gott nytt år önskar jag dej

Svar: Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hannas krypin

Gott nytt år! Jag firade nyår på jobbet och sedan tittade vi på film med barnen och åt godis. Gick sedan ut till tolvslaget för att kika på fyrverkerierna. Egentligen är det så onödigt att skjuta fyrverkerier. Lite som att elda upp pengar. Det är flera år sedan som vi köpte egna fyrverkerier.

Svar: Tack och god fortsättning :) Ja jag tycker man kan använda sina pengar till annat men alla prioriterar ju olika :)
familjenkaotisk.blogg.se

Thereselinneaaa

Hoppas du fick en mysig nyår! :)

Svar: Ja det var lugnt men mysigt :) Hoppas du också fick det. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Ja nu blir det allt ljusare. Det dröjer inte länge nu innan man märker att dagarna blir längre! Skönt!
Tiden går så fort och nu är det redan 2023!
Ett riktigt bra Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kram

Svar: Ja tiden går verkligen fort :) God fortsättning! Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Jag uppskattar också att få ljuset tillbaka, om än det lär dröja till februari innan de märks.

Hoppas att du har haft en fin start på år 2023.

(Sent) Svar: Tack så mycket för att du läser och kommenterar min blogg.

Kram

Svar: Jo tack än så länge har nya året varit bra. Hoppas det har det för dig men kram :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress