fotobloggar.nu

Släktbesök
Igår kom min mans moster, kusin med fru och en till kusin på besök.   
Frida jobbade och Christopher var tvungen att åka ivög och köpa halloweendräkt men Sara kom och fikade med oss.
Dom hade med sig en Rosa bandet blomma och schweizisk choklad
( Hans ena kusin bor i Schweiz).
 
 
Min mans moster har skaffat ny  hund, en liten chihuahua. Den var jättesöt. 
Våra katter var inte så roade dock.
 
 
I natt flyttade vi tillbaka klockan en timme.
Fick dock ingen sovmorgon för katterna hade inte ställt om tiden.
 
Fick ni sovmorgon i morse?
T’

Mysigt med besök! Så söt hund!

Svar: Ja det var roligt. Visst är den söt kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ajli Müller

jag fick sovmorgon :) Det var behövligt, är ännu inte så frisk.

svar: Jag saknar blogg.se för att jag kan den så bra! Men jag hoppas att jag ska trivas här också :)

Svar: Vad skönt med sovmorgon. Hoppas du mår bättre snart kram
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

fin blomma och choklad som ni fick och jättesöt liten vovve nej djuren har inte ställt om klockan ännu så någon sovmorgon blev det inte

Svar: Ja visst var den söt.
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Vad trevligt med främmande. Fina presenter du fick :)
Förstår dock att inte katterna var nöjda, även om hunden var så där söt ;)
Kram

Svar: Ja det var roligt :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Vad mysigt att ni fick besök och vilken söt vovve. Kramis <3

Svar: ja det var mysigt kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Ajli Müller

Mmmm, choklad! <3

Svar: Ja :) Åtminstone KBT efter bästa förmåga, jag har ju inte direkt kunnat vara ute och utsätta mig för läskiga saker men i teoriiiiin i alla fall :D

Svar: Ja dom var verkligen farligt goda kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

vad mysigt :)

Svar: Ja det var det verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

johanna

Men så mysigt med besök <3

Svar: Ja det var det verkligen. <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress