fotobloggar.nu

Restaurangbesök
Igår gick vi ut hela familjen och åt eftersom vi skulle fira min son. Vi valde en restaurang som ligger nära där min dotter bor ,  i Norra Djurgårdsstaden. Norra Bryggan heter den. Mycket bra val för maten var väldigt god. Jag tog vegetarisk som vanligt, Pasta ala Funghi. Det var med svampmix, krämig gräddsås toppad med tryffelolja. Den var riktigt god. Det var bra service och personalen var trevlig. Lokalen var liten men mysig. Måste vara jättemysigt att sitta ute och äta där på sommaren eftersom det är utsikt över vattnet. 
 
Min mat
 
 
Min efterrätt 
 
 
Carro

mums så gott!

Svar: Ja det var verkligen gott :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Men åh vad mysigt och vad gott det såg ut :)

Svar: Ja det var det verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ariel C

Så koselig! <3

Svar: Ja det var det verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

OJ VAD GOTT DET SER UT

Svar: Ja det var jättegott
familjenkaotisk.blogg.se

Jennifer

Vad mysigt med ett restaurangbesök :D

Svar: Ja det var mysigt :) Jag försökte gå in på din blogg men det var bara blankt där kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Att vara ute och äta är ju hur mysigt som helst och verkligen lyxigt! Men firar man ska man också :D Det du valde verkade himla smarrigt! <3

Svar: Ja det var en riktigt mysig kväll :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Wow vad gott det ser ut och av din beskrivning så förstår jag att du blev nöjd...Låter som en mysig kväll , kram

Svar: Ja jag var jättenöjd både med maten och sällskapet och personalen :) verkligen en toppenkväll kram
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Så mysigt att ni kom iväg på middagen och maten ser riktigt god ut - speciellt efterrätten (säger sockerråttan). Hoppas du får en riktigt fin söndagskväll! Kram 💖

Svar: Ja det var riktigt gott och trevligt :) Tack , hoppas du får en fin måndag kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Det ser verkligen jättegott ut och nu har du ett utflyktsmål till sommaren, vad roligt!!!

Svar: Ja det var det verkligen :) Kommer absolut att åka dit i sommar och sitta på deras uteservering och mysa ( och fota såklart ) kram
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Åh det där ser både lyxigt och gott ut på samma gång :). Det där gillar jag med stora huvudstaden, att det är sådant stort restaurangutbud. Nu är jag dock så sällan dit, jag var senast i Stockholm 2018 i februari, men får se om det blir en resa dit snart igen :).

Svar: Ja det var det verkligen :) Ja det finns en restaurang runt varje hörn. Tycker absolut att du ska ta en tur till Stockholm snart kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Ser gott ut alltihopa! Kul att gå ut och fira!

Svar: Ja det var verkligen gott och vi hade jättetrevligt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Grattis till din 21 åring 🎈så mysigt det såg ut, kramar och fin start på veckan.

Svar: Tack så mycket :) Ja det var verkligen mysigt . Tackdetsamma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

åh så gott och mysigt :)

Svar: Ja det var det verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Josäfin Andersson

wow vad gott det ser ut!! :D

Svar: Ja det var det verkligen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress