fotobloggar.nu

Renovering
Igår var jag, min man och svärmor på Bauhaus och köpte ny toastol, handfat, underskåp och blandare till vårt duschrum på bottenplanet. Vi ska fixa upp det. Det behövs verkligen. Vi köpte även laminatgolv till hallen och lite annat smått och gott. 
Var helt slut sedan, mycket gående och långa köer. 
Idag är jag nästan helt sängliggande med influensakänsla men det är ingen överraskning. 
Jag kommer att lägga in en före och en efter bild sedan när det är klart i duschrummet. Ska bli spännande att se hur det blir.
 
 
Lilla i

Roligt att få nytt! Vi skulle också behöva renovera badrummet men det är ju så dyrt. Vi behöver byta allt.

Svar: Ja badrum är tyvärr alltid dyra att renovera
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Vad roligt med renovering, i alla fall när det är klart, det ska bli kul att se sen! Mindre roligt att du är sjuk, krya på dig! <3

Svar: Ja det är alltid roligt att renovera :) Alltså jag har ju min ME/CFS och när jag anstränger mig psykiskt eller fysiskt får jag som influensakänsla .
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

skoj med renovering! skulle så gärna vilja renovera hela badrummet men det är dyrt :(

Svar: Ja det är dyrt tyvärr.
familjenkaotisk.blogg.se

Carina

Skoj med renovering.
Vi har sista året renoverat två badrum, lagt nytt golv på övervåningen och nya garderober. Mycket job men så skoj...
Lycka till med allt.

Svar: Oj vad mycket ni gjort, va roligt. Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Nej men fy att det blev så där för dig :(. Så lätt att köra slut på sig själv när man börjar med saker, kroppen tar ju alltid och säger till efteråt och då är det ju försent :(.
Spännande ändå att få fixa hemmet :)

Svar: Ja jag vet ju att så fort jag anstränger mig psykiskt eller fysiskt så kommer influensasymptomen som ett brev på posten. Så är det tyvärr att ha ME/CFS. Men det är som du säger kul och spännande att få fixat :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

hoppas ni blir nöjda med renoveringen :)

Svar: Ja när den nu blir av haha. Vi har sakerna hemma nu i alla fall :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Bra att ha Bauhaus där man kan köpa allt på en gång. Vi har bara en affär som heter Ohlsons rör, som är svindyr, så vi får nog åka någon annanstans och köpa badrumsgrejor när vi ska renovera.

Svar: Ja det är väldigt smidigt. Det tar ungefär en halvtimme dit med bil men det är det värt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Man blir så hemmablind då man går i skavankerna dagligen, vi har fräschat upp elementen med målarfärg... Hallarna skulle målas om, färg inköpt... Vi var så i språnget att jobba, sedan kom pump och ackumulator byte in som inte funkade direkt...DEå tog luften slut, får se om vi fixar hallväggarna innan jul? Kram och krya på dig ❤️

Svar: Så är det för oss också ibland. Vi börjar en sak så ,händer något oförutsett och så kommer man av sig helt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Kul med lite fix! :D

Svar: Ja det är alltid kul att renovera :)
familjenkaotisk.blogg.se

kerstin ehrenholm

Grattis på namnsdagen Elisabeth :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

ÄVEN OM DET ÄR JOBBIGT NÄR MAN HÅLLER PÅ SÅ ÄR DET ROLIGT NÄR DET ÄR KLART OCH MAN HAR FÅTT FINT

Svar: Ja det är sant :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress