fotobloggar.nu

Julafton
Julafton var mysig. Min syster och mina två bröder kom och firade med oss som alltid på julen. Jag har dock börjat med en ny tradition, jag blir alltid förkyld lagom till jul. Så har det varit dom senaste åren och då även i år. 
Jag kan inte tima det till veckorna innan eller efter utan blir alltid sjuk några dagar innan julafton. Men det gick bra ändå för vi var flera som hjälptes åt. 
Vi åt god mat och umgicks och sedan var det paketutdelning. 
När mina syskon åkt hem gick svärmor och la sig medans jag, min man och "barnen" spelade " Med andra ord ".
Jätteroligt spel. 
 
Hoppas ni också haft en fin jul.
 
God fortsättning på er !
 
 
Pauline Hurtig

de är mitt favoritspel :D

Svar: Ja visst är det kul? :)
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Men du!! Det där var väl ingen bra tradition att börja med??? Skönt ändå att ni kunde hjälpas åt och att det blev bra till slut ;) Hoppas du kryar på dig nu så att resten av helgen blir fin <3

Svar: Nej eller hur haha :) Tack snälla du :) Ha en fin fortsättning på helgen du med :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

är det ett nytt spel har aldrig hört talas om det
julafton var underbar mycket god mat och gott sällskap

Svar: Jag vet inte faktiskt inte heller hört talas om det, det var sara och christopher som ville köpa det :)
familjenkaotisk.blogg.se

carina

Usch vilken dålig tradition <3
Här är det också sjukstuga...Gubbe dålig, sonen dålig och i dag är jag puperförkyld och hängig.
Ha en mysig fortsättning på julen.

carina

Usch vilken dålig tradition <3
Här är det också sjukstuga...Gubbe dålig, sonen dålig och i dag är jag puperförkyld och hängig.
Ha en mysig fortsättning på julen.

Svar: Ja eller hur ? Usch stackars er. Krya på er och god fortsättning <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Trist med förkylningen men det låter ganska mysigt ändå. :D
"Med andra ord" är kul, men det var längesen jag spelade det nu :)
God fortsättning och krya på dig!
Kram

Svar: Tack så mycket, mår lite bättre men förkylningen är envis. God fortsättning till dig med :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Malin Svensson

Åh men så underbart att ni fick en mysig ju, jag är tyvärr förkyld jag medl ❤️ Kram

Svar: Usch va tråkigt, krya på dig kram
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Åhh.... vi har spelat det spelet och nog blir det stress 🤔😱 Oftast spelade vi Rappakalja på julaftnarna och vid ca 20:00 dök fler släktingar upp och ville vara med 😁 Så kul med spel och vi tappar denna roliga umgängesform mer och mer... Så synd!

Svar: Ja vi spelade mycket spel förut men det blir inte så mycket längre så det var kul att få spela igen och just det spelet var riktigt roligt :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Jag har aldrig spelat "Med andra ord" men hört mycket om det spelet och skulle vilja ha det. Gällande förkylning tycks vi fått samma "tradition" fast för mig var det värre i år än föregående. Då har jag "hostat och snörvlat" nu hade jag feber också :-o. Jag undrar december är nya vabruari? ;)

Svar: Ja det var verkligen jätteroligt :) Usch stackare som fått samma tråkiga tradition som mig när det gäller att vara sjuk på julen. Hoppas du mår bättre nu, själv är jag lite bättre men förkylningen är envis. kram
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Lät som en mysig Julafton! :)

Jenniey Love

Låter som en mysig jul trots förkylningen. Jag hade också den tråkiga traditionen att bli sjuk lagom till jul som ung men nu mera har jag klarat mig från det. Åh det där spelet fast i juniorversionen köpte jag till mina syskonbarn nu i julklapp. kramiz<3

Svar: Ja det var verkligen ett roligt spel :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress