fotobloggar.nu

3 saker till om mig
Här kommer 3 saker till ni inte visste om mig
( fått blodad tand nu på listor haha ).
 
1. Jag är extremt flygrädd. Jag har inte flugit på 30 år. Jag drömmer ibland mardrömmar ( för mig är det mardröm) att jag och familjen är på flygplatsen och ska resa någonstans. Jag får panik och vägrar åka så vi måste avboka resan. Det är jobbigt för jag skulle gärna vilja resa, t.ex till England . Det var jättelänge sedan jag var där.
 
2.Min dotter Sara och jag firar födelsedag på samma dag. Jag födde henne nämnligen på min födelsedag. Bästa födelsedagspresenten!
 
3. Min favoritskådespelare är Harrisson Ford. Har sett alla hans filmer och alla är så otroligt bra. Han är verkligen en riktigt duktig skådis. 
När det gäller svenska skådespelare måste jag nog säga Peter Haber. Hans roll som Sunes pappa är ju helt underbar. Han spelade ju Dr Buse i en Jönssonligan film också ( älskar förövrigt alla Jönssonligan filmerna ) och han var ju fantastisk. Jag gillar inte Beck filmerna så mycket men Peter Haber spelar sin roll väldigt bra. 
 
Sara när vi var i Helsingör förra sommaren 
 
Den här är en klassiker från Sunes sommar 
Anita

Intressant :)

Svar: Kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Tess

Så kul med en sån här lista :) Älskar också harrison ford, spec i star wars :) är höjdrädd, så att flyga kan gå bra men att stå på höga höjder så mår ja mest illa och får svindel :P

Svar: Vad kul att du tycker det :) Ja han är så himla bra Ford och snygg var han också när han var yngre ( som i Starwars ) . Jag är också höjdrädd, gillar inte höga höjder alls kram
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Så himla roligt att läsa om dig, tycker jag...fortsätt!!!!! Jag gillar också Peter Haber men eftersom jag har en oerhörd fascination av mord, så ligger Beck bra till ;) Ha en fin torsdag <3

Svar: Vad kul att du gillar att läsa om mig :) Ja Peter Haber är så himla bra vet inte varför jag inte gillar Beck. Jag gillar ju andra kriminalserier och filmer. Jag tror det kan bero på att jag inte gillar Persbrandt så mycket. Tack detsamma <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

HARRISON FORD ÄR JÄTTEBRA SKÅDIS OCH NATURLIGTVIS SÅ ÄR SARA DEN BÄSTA PRESENTEN DU HAR FÅTT PÅ DIN FÖDELSEDAG

Svar: Ja jag håller med :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Jag är lika flygrädd som du, men har flugit till Turkiet en gång, skrev om det på min blogg i september 2009 och hur jag övervann rädslan... Kul med samma födelsedag 😁 söt hon är Sara.. Gillar även Peter Haber och Rolf Lassgård 👍

Svar: Ja jag tror många idag är flygrädda. Dessutom är det ju inte bra för miljön att flyga. Skönt att du övervann din rädsla, tror inte jag kommer kunna göra det tyvärr. Ja Rolf Lassgård gillar jag också kram ha en fin fredag :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Men vad kul att föda på din födelsedag eller kul kanske inte var helt rätt formulerat då:) men vilken present du fick:) kram

Svar: Ja det var verkligen roligt :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

vad häftigt att föda på sin födelsedag :)

Svar: Ja det var lite speciellt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Så roligt att läsa lite om dig - alltid roligt med olika typer av listor! Så fin bild på din dotter! Såg att vi har rätt jämngamla barn - mina barn är 17, 22, 23 och 24 år. Bara yngsta som bor kvar här hemma hos mig. Trevlig kväll! Kram 🤗💖

Svar: Vad kul att du tycker det :) Roligt att vi har jämngamla barn, Alla mina tre bor hemma fortfarande men min äldsta flyttar nu på juldagen . Har lite separationsångest men är glad för hennes skull kram :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

så häftigt att dela födelsedag med sin dotter! :)

Svar: Ja det är lite roligt faktiskt :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Så roligt att du och dottern firar födelsedag ihop :D. Mina yngsta syskon som det är 8 år mellan firar också födelsedag ihop. Syrran föddes på brorsans födelsedag den 1 april :). Det är nog som du säger den finaste presenten man kan få.
Jag är precis som dig flygrädd, har inte flugit sedan 2000, kommer aldrig flyga igen heller. Nu har tonårssonen bokat flyg till Spanien idag för att resa med vänner i sommar. Det skrämmer mig rejält :(.

Svar: Jag blir också alltid orolig när mina barn ska resa, speciellt om dom flyger. Folk säger att det är säkrare att flyga än åka bil men då är man åtminstone på marken. Man är så utlämnad på ett flygplan, Ha en bra fredag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Svar: Tack snälla! Vad roligt att du gillar mina handgjorda placeringskort samt vigselprogram till bröllopet. <3
Kram

Svar: Varsågod :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jennifer

Jag är också så sjukt flygrädd :O

Svar: Ja många är det tydligen och det finns kurser man kan gå men tror inte det hjälper kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress