fotobloggar.nu

Tårtkalas
Igår fyllde svärmor 83 år så då blev det tårta. 
Tårtan är gjord av kyrkans Café Änglagott här i Nykvarn. 
Dom har så otroligt mycket gott där. 
På lördag ska vi fira henne med att gå ut och äta.
Presenter vill hon inte ha och det är svårt att köpa något eftersom hon bor hos oss men en blomma tänker vi i alla fall köpa.  
 
 
Vill passa på att tipsa om att Molton Browns julkalender har kommit nu.
Den kostar 2000:- men produkterna man får är värda det dubbla. 
Med anledning av julkalendern ovan antar jag Orsakullans utmaning om vi handlat någon julklapp ännu. 
Svaret på det är : Nej. Jag har precis börjat fatta att det är höst. Tyckte det var sommar nyss.
Nu måste jag ställa mig in på att det faktiskt är jul om två månader ungefär. 

 
Mirjam

Vad härligt att få ha sin svärmor så nära <3 Jag saknar min, hon var min bästa vän och mentor i mycket!
Vi köper inga julklappar här, så det "problemet" är löst ;) Ha det så fint, goa Lisa...kram!

Svar: Jo det är roligt men samtidigt lite påfrestande mellan varven. Jag och min svärmor har väl aldrig varit bästisar direkt men för det mesta funkar det bra :) . Skönt att inte köpa julklappar, vi gör det fortfarande fast barnen är vuxna. Dom skickar länkar på vad dom vill ha och jag beställer :) Ha det fint du med fina Mia kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Mysigt och fira svärmor, Bor hon permanent hemma hos er ? Så fin kalender ja man har precis fått vänja sig vid hösten 🍁så jag har inte heller köpt ngn julklapp ännu😅kram

Svar: Ja hon flyttade hem till oss för ca ett år sedan. :) Kalendern är verkligen fin och produkterna också men 2000:- är mycket att punga ut med på en gång men ändå säljer den slut varje år :)
Kram
familjenkaotisk.blogg.se

❥ T'

Men så gott! Blev riktigt sugen på tårta nu!

Svar: Ja den var verkligen god :)
familjenkaotisk.blogg.se

Malin

Åh tiden går så galet snabbt ❤️ Kram

Svar: Ja visst gör den :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

FÅR GRATTA BERIT SÅ MYCKET
JA TÄNK ATT DET BARA ÄR 2 MÅNADER KVAR TILL JUL TIDEN GÅR SÅ FORT

Svar: Ja det ska jag göra :) Ja visst är det sjukt
familjenkaotisk.blogg.se

enna

Mums vad gott !

Svar: Ja den var verkligen god :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Wow, huuuur gott?!?! :D

Svar: Ja den var verkligen supergod :)
familjenkaotisk.blogg.se

Caroline

gott! :D känns galet att det är jul snart!

Svar: ja visst har tiden gått fort :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag är klar med julklappar, är alltid tidig och köper presenter året runt när jag hittar något som passar en viss person. Kram!

Svar: Men vad skönt att vara klar med julklapparna redan :) Smart att köpa året runt :)
Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Vilken fin tårta! Grattis till henne, kram!

Svar: Ja den var verkligen jättegod :) Tack :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress