fotobloggar.nu

Positiva saker
Tänkte lista lite saker som jag är tacksam för och som jag blir glad av just nu.
Inspirationen till det fick jag av Emma. 
 
Jag är otroligt tacksam för:
Att ingen av mina nära och kära har blivit sjuk i Covid 19 ( peppar peppar).
Att jag har så underbara barn, man, syskon, svärmor och katter.
Att jag vaknar varje morgon.
Att jag har så härliga personer som läser min blogg.
 
 
 Jag blir så glad av:
Att det är vår med all grönska, sol, ljus och värme.
Att vi kunnat renovera så mycket på vårt hus, som var väldigt slitet.
Alla fina och peppande kommentarer jag får hela tiden av er som orkar läsa min blogg. 
 
 
Mirjam

Visst har vi mycket att vara glada och tacksamma över...många gånger saker som vi inte ens tänker på utan tar för givet. Tack Lisa för påminnelsen om det! Kram på dig <3

Svar: Ja det är viktigt att komma ihåg, nu mer än någonsin :) Kram på dig med Mia <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

MYCKET FINA FOTON OCH VISST ÄR DET VIKTIGT ATT KOMMA IHÅG ATT DET FINNS POSITIVA SAKER OCKSÅ DET ÄR TV OCH NYHETERNA DÅLIG PÅ DE BARA ÄLTAR ALLA NEGATIVA SAKER

Svar: Tack så mycket :) Ja man hör sällan något positivt i media
familjenkaotisk.blogg.se

enna

Så härligt med positiva tankar :)

Svar: Ja man måste försöka fokusera på det i dessa dagar :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Vi har så mycket att vara tacksamma över. Det gäller att fokusera så det och inte fastna i det negativa som finns. Tack för de fina bilderna!
Kram

Svar: Ja visst har vi. Saker som man alltid förut tagit som självklara uppskattar man mer nu :) Tack så mycket, roligt att du gillade mina bilder :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Härligt inlägg och det är viktigt att tänka på saker som man är tacksam över. <3 Kramis

Svar: Tack så mycket :) Ja visst är det kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Hemma Hos Felicia

Vilken peppande lista! Så fint!

Svar: Tack så mycket :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Det är verkligen otroligt fina saker du uppskattar, tycker jag du gjort och valt helt rätt!! Stor kram och ha en fin kväll <3

Svar: Ja som du också skrivit i dina inlägg att man måste koncentrera sig på positiva saker .Ha en fin söndag <3 Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

så härligt och fint att lista <3

Svar: Ja man måste försöka koncentrera sig på det positiva :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Härligt! Vi fortsätter att peppa på bloggarna för visst blir man glad av det! <3 Kram!

Svar: Ja det tycker jag vi ska göra :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

karina

Så fint innlegg <3 Ha en bra helg <3

Svar: Tack så mycket :) ha en fin söndag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Bland Kastruller och Vinglas

Härligt, positiv. Det är bra!!
Man kan ju inte bli annat än glad
Kram Kajsa

Svar: Ja man måste se det positiva annars går man under :)
familjenkaotisk.blogg.se

Linnea

Bra att tänka och uppskatta det positiva i livet. Ibland är det lätt hänt att bara fokusera på det negativa :)

Svar: Ja precis man måste verkligen tänka positivt, speciellt i dessa dagar :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Så härligt att läsa sådana här glada och positiva inlägg! Det finns verkligen mycket att glädjas åt här i livet! :D

Svar: Ja visst finns det och i dessa dagar mer än någonsin måste man fokusera på det :)
familjenkaotisk.blogg.se

ajlimullersandvik.blogg.se

Det är fint att sprida tacksamhet och glädje :) Tackar för det!

Svar: Varsågod :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Carina

Fina positiva tankar du delar med dig <3
Kram

Svar: Tack så mycket. Ja man måste koncentrera sig på det positiva mer än någonsin nu :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress