fotobloggar.nu

Oväder och Mello
Ett nytt oväder är här med blåst och regn. Värst har västkusten drabbats men vi har också fått en släng av det i mellansverige. 
Vad är det som händer? 
Sådant här väder brukar vi väl ha på hösten inte våren?
 
I fredags när det var Alla hjärtans dag fick jag tulpaner av min man. Blev jätteglad men skämdes för jag hade inte köpt något till honom. Vi brukar ju inte fira det men borde ändå tänkt på att köpa något. 
 
  
Ja så var Mello igår då. 
Mina två favoriter, Mariette och Mohombi gick till final så det var väl bra. Annars var det lika dåligt som vanligt.
Mitt hopp går till Hanna Ferm nästa lördag. Hon har bra röst och utstrålning. 
Har svårt att se att någon av bidragen hitills har någon chans i ESC i Rotterdam. 
Vad tyckte ni om Mellon igår?   
 
 Mellomys
 
 
Celine

Det är verkligen gaaaalet väder här också, men då bor ju jag vid kusten!

Svar: Ja ni har väl storm och mycket regn ? kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Så gulligt av din man att ge dig blommor, han är säkert nöjd med att ha just dig :) Nej, än har jag inte fastnat för nån låt i Mello men vi får se nästa vecka :) Ha det så gott inne idag <3

Svar: Ja visst var det. :) Ja jag hoppas verkligen på nästa vecka. Sista deltävlingen brukar oftast vara den bästa.:) Ha det så gott du med kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Så fina blommor :D

Svar: Ja visst var dom fina :)
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Haha skrev typ samma nyss i min blogg ang mello🤩vad är det som händer ? Phju... ja Hanna Ferm tror jag på nästa vecka. Kramar i blåsten

Svar: Haha va bra då är vi eniga :) Ja jag hoppas Hannas låt är bra. Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

så trött på alla oväder...

Svar: Ja jag med kram
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

HÅLLER MED DEN HÄR TYPEN AV VÄDER BRUKAR VI HA PÅ HÖSTEN INTE PÅ VINTERN FINA TULPANER

Svar: Nej det är konstigt vädret i år
familjenkaotisk.blogg.se

ajlimullersandvik.blogg.se

så gosigt med ost och frukt. Jag såg, såklart! Var inte så imponerad, så jag sket i allt och hejade på drängarna XD

Svar: Haha ja det gjorde du rätt i. kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Så fint att du fick tulpaner 😍. Jag var rätt säker på att Mariette och Mohombi skulle gå vidare till final, men jag saknar fortfarande den där låten som ska representera Sverige i stora tävlingen... Får hoppas på nästa deltävling! Kram och ha en fin kväll! 💖

Svar: Ja visst gör man. Ingen av låtarna hittills kommer ha någon chans. Ingen har det där lilla extra a la Loreen. Kram och ha en fin måndag <3
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag tycker samma; Mariette och Mohombi var bra, de andra dåliga. Jag tycker om det irländska med Drängarna men annars är de ju liksom ett skämtband...

Svar: Ja dom kommer säkert slå i Sverige men inget man kan skicka till ESC kram :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

VI har storm med idag, jag är rätt ovan eftersom man bor så här i Dalarna. Men vet att runt nyår har det varit storm tidigare. Dock tänker jag att man kanske reagerar mer på stormen nu på grund av att det inte är snöstorm :).

Svar: Ja precis, så här års brukar det vara snöstorm, det är väl det som är annorlunda i år kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Malin Svensson

Åh vi har också oväder här tyvärr ❤️ Håller verkligen med dig om Mello! Kram ❤️

Svar: Ja stormen verkar hålla i sig. Det blåser som sjutton idag med <3 kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress