fotobloggar.nu

Leverans från IKEA
Idag kom den efterlängtade leveransen från IKEA till Frida.
Hon hade beställt ett sminkbord, galgar och förvaringslådor .
Hon kommer ju bo hemma ett tag nu så hon vill fixa lite i sitt rum.
Mina varor ska också komma idag men med Postnord så då vet man aldrig om dom kommer eller inte 😀
 
Nu har dom börjat sopa gatorna utanför. Det är verkligen ett vårtecken.
 
Min pärlhyacint har helt plötsligt bytt utseende. Nu är det en, ja vaddå? Som en vanlig hyacint typ. Den är ju fin den med men konstigt att den bytt utseende från förra året. 
 
 
Jag vill också tipsa om några bloggar till som jag följer.
 
 
Den här tjejen är ute och reser en hel del och hon lägger upp jättefina bilder från sina resor på sin blogg.  Verkligen värd att kolla in.
 
 
Här är en bloggerska som är snowboardåkare och älskar fjällen. Hennes bilder när hon är på sina fjällturer är underbara. Älskar dessutom hennes layout på bloggen.
 
 
Tjejen som har den här bloggen har så mysiga inlägg som väldigt ofta har en stänk av humor. Hon har också länkar med söta och roliga djurklipp i många av sina inlägg. 
Petra

Så kul med Ikea leverans. Du får visa bild sedan 😊ja allt tar lite längre tid men det är det värt , kul med bloggtips 👌ha en fin onsdag 🤗

Svar: Ja det är kul. Ska absolut visa bild sen :) Kul att du gillade mina bloggtips :) Ha en fin onsdag du med kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Mirjam

Jag blev lite nyfiken på din pärlhyacint....googla på porslinshyacint så får du se...visst är det en sån?? Men hur den har kommit dit istället för den andra är ju ett mysterium!
Kul med lite nytt från IKEA, hoppas att ditt paket också kommer snart <3
Njut av onsdagen nu, Lisa <3

Svar: Ja det har du rätt i. Det är en porslinshyacint. Fattar inte hur den förvandlats från pärlhyacint bara haha :) Jo jag fick mitt paket nu från Postnord och en kruka var sönder tyvärr men får en ny hemskickad från IKEA så det är ju bra. :)
Ha det gott kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

SKUMT MED HYACINTEN MEN JAG HAR LÄST NÅGONSTANS ATT VÄRDET I JORDEN KAN GÖRA ATT BLOMMOR ÄNDRAR FÄRG MEN INTE SOM DEN HÄR ÄNDRAR ART
JO DET ÄR ALLTID ROLIGT MED NÅGOT NYTT

Svar: Nej det är jättekonstigt .
familjenkaotisk.blogg.se

Emelie Andersson

Vilka fina bloggtips och hyllningar :)
vilka härliga vårtecken och vad roligt att leveransen hade kommit, alltid kul att fixa lite i rummet :)

Svar: Tack så mycket :)Ja min kom också till slut. :)
Ha en fin skärtorsdag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Så härligt när en efterlängtad leverans dyker upp 😊
Så fina bilder! Är det en pärlhyacint? Ser nästan ut som en scilla 😆
Härligt att du lyfter upp andra bloggar - det behövs massor av bloggkärlek 😍💖💖
Hoppas du har haft en riktigt fin onsdag! Jag har haft det bra, men längtar till mina fyra lediga dagar!!!
Kram 💖

Svar: Tack så mycket :) Ja alltså det var en pärlhyacint från början men i år har det tydligen blivit en porslinshyacint. Väldigt skumt haha :)Ja jag tycker också att man ska lyfta upp andra bloggar. Alla behöver lite positiv feedback :)
Ha en fin skärtorsdag och njut av dina lediga dagar kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Förstår att Frida vill "boa" in sig hemma igen, fick du det du beställt? I morse kom Rambo och la sig hos mig i sängen, kände direkt två fästingar och vi plockade bort dem... Två timmar efteråt fick jag sms att mitt paket från apotea hade kommit...Så lyckat för det var en beställning av kattens och hundarnas fästinghalsband... När katten har halsbandet på sig får han aldrig en fästing... Måste medge att hyacinten verkligen ser annorlunda ut.... Kram

Svar: Jo jag fick mina krukor men tyvärr var en trasig men dom skickar en ny från IKEA, så det är bra. :)Usch fästingar är inte roliga. Bra att det finns halsband som håller de små krypen borta :)
Ja tydligen har den helt plötsligt blivit en porslinshyacint :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Vilken lustig pärlhyacint! Tack, snälla, för länken till mig! Jag försöker att skriva roliga inlägg för det är det jag vill läsa själv. Kram!

Svar: Ja tydligen har dom helt plötsligt blivit en porslinshyacint. Vilket mysterium haha. Varsågod :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Linnea

Ja här har dom också börjat sopa gatorna, så härligt!

Svar: Ja visst är det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Härligt med leverans från IKEA, jag väntar också på saker därifrån :D

Svar: Ja det är verkligen kul, som julafton haha kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

Verkligen en vårtecken när gatorna sopas, det gjorde de hos oss igår. Nu slipper man alla småstenar i skorna haha :D
Vad roligt för Frida med leveransen från IKEA, hoppas hon blir nöjd!
Jag blev såå glad när jag såg att du länkat min blogg, tack snälla för de fina orden! <3

Svar: Ja visst är det ett riktigt vårtecken :) Jo hon blev väldigt nöjd :)
Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress