fotobloggar.nu

Utflyktstips: Nykvarn, Larssons lada
Idag åkte jag, min man, döttrarna och svärmor till Larssons lada som ligger i Nykvarn. 
I ladan finns det café, inredningsbutik, second hand butik och en mängd olika evenemang .  Larssons lada arrangerar  bröllop, företagsfester, konserter, dop, begravningsfika, kurser och mycket mer.
Larssons lada har en hälsoprofil med gympa och yoga varje tisdag och torsdag. Dessutom har dom en hel del träning, mindfulness och yogaevents. 
När vi var där var det en konstutställning, akrylmålningar och fotografier. Det var riktigt intressant.  
Det är en väldigt mysig stämning och atmosfär i ladan. 
Vi fikade och kollade lite i butikerna, båda hade mycket smått och gott.
Det blir nog två julmarknader för oss i år, både Taxinge och i Larssons lada. 
 
 
Emma Engström

Vilket himla mysigt ställe, älskar att åka på lite småutflykter till såna ställen! :D

Svar: Ja det är jättemysigt och jag håller med dig älskar också att åka på småutflykter :) Ha en fin söndagskväll :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Vad mysigt! Det blir alltid fint med caféer, utställningar och annat i lador!

Svar: Ja det blir så härlig stämning :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hanna - Hälsa och träningsglädje

Det låter som ett riktigt härligt ställe som är väl värt ett besök!

Svar: Ja det är det verkligen :) Ha en bra Måndag :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

DET SER RIKTIGT MYSIGT UT

Svar: Ja det var det verkligen
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Wow - vilket ställe! Dit måste jag lura med mig Calle när vi är ute och far 😊 Kram 💖

Svar: Ja det tycker jag. Det är jättefint där :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress