fotobloggar.nu

Gott gotti gott gott!
I slutet på förra veckan åkte min man till Finland på kryssning med sitt jobb.
Han var bara borta en natt men det kändes jättekonstigt. 
Det var skönt när han kom hem.
I alla fall så köpte han med sig lite godis.
Barnen fick varsin stor rulle fylld med Mentosrör , jag fick citronlakrits och svärmor fick After Eight.
Älskar citronlakrits. Kan inte sluta äta när jag börjat.
 
 
I söndags var det hyfsat väder så vi tog ut katterna och sedan fixade vi på tomten. 
Man får ta vara på alla fina dagar nu.
 
Vi hade en gammal lastpall hemma och jag kände mig lite kreativ för en gångs skull så jag bad min man sätta dit tre hyllor på den.
Han hade lite spillvirke som bara låg och skräpade.
Jag har slipat den och i veckan ska jag måla den vit.
Den tänkte jag sedan sätta på väggen på vår balkong.
Man kan göra så himla mycket fint med lastpallar.
När den är uppsatt och klar ska jag lägga upp en bild på den så får vi se vad ni tycker.
 
 
ullie

bra när man är kreativ o roligt oxå

Svar: Ja visst är det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Kul när man har små projekt :)

Svar: Ja visst är det roligt :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Godis e gott :9 får se om min man kommer hem med ngt från spanien i dag då:)Kanske Tapas haha kram

Svar: Ja gott och onyttigt men men man måste unna sig ibland :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

vad snällt att ta med godis :)

Svar: Ja eller hur? :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv ★

Perfekt med godis ändå :D. Sådant gör ju en glad om inte annat :)

Svar: Ja precis :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Återbruk av bästa märke vill jag säga! Laktits är farligt gott, tyvärr! :)
Kram

Svar: Ja verkligen haha :) Ja visst är det gott med lakrits :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress