fotobloggar.nu

På vår balkong
Snart är det september redan
Jag går och väntar på att få komma till en plastikkirurg som ska operera bort min tumör
( basalcellscancern i pannan ).
Det har varit många turer hos hudkliniken som jag först blev remitterad till innan en läkare där äntligen konstaterade att jag måste komma till en plastikkirurg. 
Många turer som sagt och många onödiga och smärtsamma ingrepp. 
Längtar verkligen till att få ta bort den för även om den inte direkt gör ont så är den inte så rolig att gå omkring med.
Man får höra kommentarer som " Har du slagit pannan i en skåpdörr? " eller
" Har du varit på pickalurven och ramlat? "
 
Utöver det så håller jag mest på ute och fixar.
Jag tar ett dopp då och då och sedan sitter jag med katterna i skuggan och löser korsord.
Tänkte att jag lägger upp lite bilder från vår balkong.
 
Enna

Så mysigt ni har det!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Celine

Gud så gosigt det ser ut!

Svar: Tackar :) Kunde inte kommentera ditt inlägg för den hänger upp sig på e-postadressen till mig. Att det ska vara ett @ med och det är det men den tar inte det i alla fall kram
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Jag hoppas innerligt att du slipper vänta mer utan att dom fixar bort eländet!
Riktigt mysigt på din balkong och toppenfina blommor!
Kram

Svar: Ja jag har haft det hela sommaren nu och är så trött på det.Tack så mycket :)
kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

vad fint :)

Svar: Tack :)
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Hoppas att du blir nöjd med resultatet efter det plastikkirurgiska ingreppet.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: Ja det hoppas jag med och att jag får komma och operera bort tumören snart :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jossu

Hoppas att din väntan snart är över, och tråkigt att du behövt vänta så länge.

Svar: Ja det är jättejobbigt att gå och vänta kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress