fotobloggar.nu

Trender
Orsakullan har en utmaning på sin blogg där man ska svara på några frågor om trender.
Så det tänkte jag göra nu.
 
Vad var mest trendigt under dina tonår?
Svar : V jeans och platåskor
 
Har du omedvetet någon gång varit trendig?
Svar: Omedvetet vet jag inte men jag försökte följa modet så gott det gick när jag var yngre.
 
Vilken trend skulle du vilja se komma tillbaka?
Svar: Alla trender har ju redan gjort det i princip.
 
Vilken trend skulle du aldrig anamma?
Svar: Att ha kläder med äkta päls som pälsbollar på mössor och pälskragar.
 
Vad vill du ska bli en trend?
Svar: Faux fur när det gäller alla klädesplagg.
 
 
Jag lärde mig aldrig att gå i platåskor men jag tycker dom är coola.
Denna bild är tagen av mig på ABBA The Museum. 
 
 
Förövrigt så fyller jag mitt hem med tulpaner just nu. Vill få lite påsk och vårkänsla . 
 
LILLIAN

JA TULPANER ÄR UNDERBARA SYND BARA ATT DE INTE STÅR SÅ LÄNGE
DET JAG KOMMER IHÅG ÄR AXELVADDARNA DET VAR NÅGOT JAG INTE ANAMMADE UTAN KLIPPTE BORT JAG VILLE INTE SE UT SOM EN BROTTARE

Svar: Just det axelvaddar var poppis också. Jag hade faktiskt det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

roligt att läsa

Svar: Kul att du tycker det
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Tulpaner är en fin trend och bubbelvaser! :-) Kram!

Svar: Ja det är det verkligen :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Härliga platåskor där , aldrig varit på ABBA museet men tänkt att varje gång jag går förbi så måste jag dit 🤩så fint med tulpaner nu får våren kämpa . Kram ❣️

Petra

Härliga platåskor där , aldrig varit på ABBA museet men tänkt att varje gång jag går förbi så måste jag dit 🤩så fint med tulpaner nu får våren kämpa . Kram ❣️

Svar: Ja det är verkligen intressant på ABBA the museum men nu vet jag inte om dom har öppet i dessa coronatider.Älskar verkligen tulpaner, tyvärr står dom inte så länge, inte hemma hos oss i alla fall Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Oj så mycket fina tulpaner. Jag tycker om det krispiga när man tar i dom.
Trender ja... Jag tar på mig det JAG tycker är snyggt. Trender eller inte. Jag brukar vara sist på bollen när det kommer något nytt!
Inte ens när jag var ung var jag speciellt trendkänslig. Gick så att säga min egen väg! Haha!
Kram

Svar: Ja tulpaner har en speciell krispighet som jag också gillar :) Helt rätt att inte följa modet slaviskt. Nu för tiden tar jag på mig det som är bekvämt, snyggt eller inte haha :)
Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Jag håller med dig angående äkta päls och vilka vackra tulpaner. Kramis <3

Svar: Vad roligt att du känner som mig :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Ida

Vilka fina blommor och vaser!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Vilket roligt inlägg! :D Tulpaner är så underbart fina!

Svar: Vad kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ullie

Japp platåträdskor hade ja polotröja va inne och manchesterjeans v byxor

Så mysigt med tulpaner så vårlikt lixom

Svar: Just det polotröja och manchesterjeans också :) Ja visst är det mysigt med tulpaner :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

hoppas du haft en bra dag!

Svar: Tack det har jag. Hoppas du får en bra dag idag :)
familjenkaotisk.blogg.se

Caroline

vad kul att läsa dina svar om trender:)

Svar: Kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress