fotobloggar.nu

Regnig söndag
Idag regnar det. Man vågar väl knappt säga det men det behöver komma lite regn.
Själv har jag blivit förkyld.
Slarvat med att äta C vitaminer så då kom förkylningen som ett brev på posten.
Nu försöker jag råda bot på det genom att vräka i mig apelsiner men det hjälper väl inte när man redan är sjuk.
" Det är för sent att be till Gud när Fan står i farstun " så att säga. 
Vad pysslar ni med denna söndag då? 
 
 
Jag har aldrig gillat att titta på program som Let´s dance, Talang, Idol mm men i fredags hade ett program premiär i liknande sjanger ,
Masked singer .
Jätteroligt program.
4 kändisar ska försöka gissa vilka kändisar det är som döljer sig bakom kostymerna. 
Det är roligt att försöka jissa själv och dessutom är kostymerna så himla fina. 
Såg ni Masked singer i fredags? 
 
LILLIAN

underbara foton nej jag såg inte det programmet däremot så tittar jag på lets dance som är ganska underhållande
regn och kalla vindar idag är det inte roligt att vara ute

LILLIAN

underbara foton nej jag såg inte det programmet däremot så tittar jag på lets dance som är ganska underhållande
regn och kalla vindar idag är det inte roligt att vara ute

Svar: Tackar :) Nej idag var det hemskt väder
familjenkaotisk.blogg.se

Caroline

Igår regnade det här, men inte idag. Krya på dig! Jag fixar lite i min lägenhet idag och ska även rätta lite elevtexter. Innan dess ska jag traska över till mamma och umgås med henne att par timmar.

Svar: Tack så mycket :) Mysigt att umgås med sin mamma :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Jag har inte sett programmet och den måste jag se. Tråkigt att du har blivit förkyld och krya på dig. Kramis <3

Svar: Ja gör det för det var roligt :) Tack så mycket. Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Har hört om serien, verkar intressant, men inte sätt den :) Krya på dig!

Svar: Ja det är verkligen kul :) Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Krya på dig! Det låter som ett kul program, det kanske jag ska titta på. Kram!

Svar: Tack så mycket :) Ja det tycker jag, det var lättsamt och roligt :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Trist att du blivit förkyld :( . Tänk att sånt där kommer på en då och då.

Svar: Ja det är jobbigt men börjar känna mig lite bättre nu :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Vad trist att du blivit förkyld! Krya på dig <3

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

krya på dig!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Häll i dig massa ingefära shots så blir du bra:) älskade masked singers så himla roligt och underhållande,Krya på dig nu , kram

Svar: Jo jag får göra det men man bränner ju nästan sönder halsen haha. Tack så mycket kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Så härligt med tulpaner :)
Jag funderade på att titta på Masked singer, det verkade rätt kul ändå ;)
Jobbigt med förkylning, krya på dig!

Svar: Ja jag brukar inte gilla den typen av program men det var verkligen kul :) Tack så mycket :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Josefin

åh har inte sett, är så dålig att kolla på tv haha! Men får väl ta att kolla in :D

Svar: Ja det tycker jag :)
familjenkaotisk.blogg.se

ullie

åh vart kommer vasen o lyktorna i från så snygga gillade oxå det programmet ja tyckte dock det va lite försvårt att höra de första de säger med förvrägnd röst ledtrådar men men

Svar: Dom har jag köpt på Mio :) Håller med dig om att det var svårt att höra vad dom säger med förvrängd röst, det var lite synd faktiskt . Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress