fotobloggar.nu

Fortsatt firande
Min man är ju en riktig AIK fantast.
Hela familjen är det utom jag för jag är inte så intresserad av sport.
I alla fall så när han fyllde år fick han en långärmad svart t-shirt och ett par svarta shorts med AIK märke av oss.
Det var populärt.
Det är viktigt att märket ska sitta på rätt sida på tröjan så det sitter närmast hjärtat . 😀
 
I förrgår när det egentligen var min mans födelsedag gjorde Frida en äppelsmulpaj med vaniljsås . 
 
 
 Sara kom med en bukett prästkragar ( tror att det är det i alla fall ) till farsgubben. 
 
Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Så gott med paj :D . Fint där med firande också, speciellt om man får något man gillar.

Svar: Ja det var verkligen jättegott :) Precis, presenten var väldigt uppskattad :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Är inte heller så sportintresserad så vet i tusan vad jag håller på nu för tiden haha, det skiftar mellan AIK och DIF ,så god pajen ser ut då mums snålvattnet rinner här :) kram

Svar: Ja pajen var verkligen god :) Om jag måste välja ett lag så blir det väl AIK, man har liksom blivit påverkad av dom andra i familjen :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

DET SER RIKTIGT GOTT UT ÄPPELPAJEN OCH TREVLIGT MED PRESENTER SOM MAN SAMTIDIGT SPONSAR KLUBBEN MED

Svar: Ja den var verkligen god. Precis , man sponsrar klubben samtidigt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Oj så god den pajen åg ut! Riktigt smarrig!
GRATTIS till jubilaren så här i efterskott!
Jag kommenterar inte det gul-svarta hälsar en göteborgare! Hahaha!
Kram

Svar: Ja den var verkligen god :) Tack så mycket :) Haha nä jag förstår att AIK inte direkt är dina favoriter :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Amanda (Swedish Passport)

Men åååh så sugen jag blev på äppelpaj nu, haha :)

Svar: Ja det är verkligen gott :)
familjenkaotisk.blogg.se

Caroline

pajen ser så god ut!!

Svar: Ja den var verkligen god :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Helt ointresserad av sport och tycker att svart och gult är fult ihop, tur att jag inte behöver heja på dem. ;-) Kram!

Svar: Haha ja det är ju tur :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Åh vad gott med äppelsmulpaj och jag är inte heller intresserad av sport. Kramis <3

Svar: Ja det var verkligen gott :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Annika

Så fint gjort av henne. Och vad god pajen ser ut.

Svar: Ja pajen var verkligen god :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress