fotobloggar.nu

Stegräknare och spel
Det är inte klokt vad snö det kommit. Det ska tydligen ligga kvar också för det ska bli kallt nu med upp till 8 minus. 
 
 
Nu har jag skaffat mig en stegräknare.
Tänkte det skulle vara roligt att se hur många steg man tar när man bara håller på hemma. 
Nu ska jag bara försöka få igång den.
Bruksbeskrivningen var i det minsta laget så man behöver nog förstoringsglas.
Hoppas min son kan hjälpa mig. 
 
 
Fick äntligen hem spelet som jag beställde före jul,
GW:s Kriminalgåtor. 
Ska bli kul att testa det i helgen.
 
Hilma

Hihi åh vilket roligt spel :) Hoppas du har en bra tisdag <3

Svar: Ja jag tror också det kommer vara roligt :) Tack detsamma kram >3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

JO BRUKSANVISNINGAR ÄR INTE ROLIGT ATT LÄSA DE FLESTA FÖRUTSÄTTER ATT MAN KAN EN HEL DEL SÅ DE UTELÄMNAR EN DEL
SPELET VERKAR INTRESSANT

Svar: Nej och den här var verkligen i miniatyr. Ja jag hoppas det , vi ska testa det i helgen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Caroline

åh, recension på spelet sen tack! :D

Svar: Ja absolut det ska jag göra :)
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Men åh vilket spännande spel l åter som ngt för mig:) jag har stegklocka och det blir en himla massa steg även om man bara går hemma:) ja nu e det kallt igen ,kram

Svar: Ja jag tror det är ett roligt spel, kommer skriva sedan vad jag tyckte om det :) Det är det jag tror också att man går väldigt mycket fast man bara är hemma :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

åh vad kul du får gärna säga vad du tycker om spelet sen :D

Svar: Absolut ska recensera spelet sedan :)
familjenkaotisk.blogg.se

T'

Spelet verkar intressant och roligt! Kanske något att införskaffa! :)

Svar: Ja jag tror det är roligt och lite annorlunda. Kommer skriva mer om det när vi spelat det :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag hade appen Runkeeper förut, som höll reda på hur långt jag gick. Sedan tog jag bort den när minnet blev fullt och när jag köpte en ny mobil glömde jag att ladda ned den igen. Nu tittar jag mest på Google maps som vet ungefär hur långt jag går varje dag. Kram!

Svar: Ja det är såklart smidigare att ha det i mobilen men då måste jag ha den med mig hela tiden. Jag tänkte mest kolla hur mycket man faktiskt går hemma när man bara städar och fixar :) Men ska nog lägga in den i mobilen också :)Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Oj har vi så mycket snö. Här är det helt rent! Nästan lite vårkänsla, fast kallt!
Jag har stegräknare i min mobil, så jag kommer inte undan. Ibland måste man vara ingenjör för att tyda den enklaste bruksanvisning!
Kram

Svar: Vad skönt att inte ha någon snö. Är inte någon större beundrare av det tyvärr. att pulsa i snö eller halka omkring kan jag vara utan, :)Vad smart att ha en stegräknare i mobilen. Det borde jag tänkt på. Bruksanvisningen var så liten så liten så man måste ha förstoringsglas haha :)
Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Jag har en klocka som också har den funktionen, eller ja det är en samsung smart watch så är mer saker med. Men så nöjd :D

Svar: det skulle jag med vilja ha, perfekt att ha klocka också :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

vilken söt räknare :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress